پس از پایان زمان ثبت نام:

600 دانش آموز پایه اول مدارس شاهد هرمزگان شناخته شدند

هرمزگان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد پس از اتمام زمان ثبت نام پایه اول مدارس شاهد و بررسی امتیازات ثبت نام کنندگان، 600 دانش آموز پایه اول مدارس شاهد در سال تحصیلی 99 شناخته شدند.

کد مطلب: ۱۰۹۰۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
600 دانش آموز پایه اول مدارس شاهد هرمزگان شناخته شدند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی در شورای امور شاهد استان هرمزگان گفت: در سال تحصیلی آینده بیش از یک هزار و 380دانش آموز در سه پایه اول ابتدائی، هفتم متوسطه اول و پایه دهم متوسطه دوم به مدارس شاهد استان وارد می شوند که از این تعداد 600 دانش آموز در پایه اول ابتدائی هستند.

وی افزود: ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد از یکم الی 15 تیرماه 99 آغاز می شوند و زمان ثبت نام پایه دهم نیز از پنجم الی 20 تیرماه سال جاری است.

دادی زاده اضافه کرد: همچنین در سال تحصیلی آینده 360 دانش آموز در پایه هفتم متوسطه اول و 420 نفر نیز در پایه دهم متوسطه دوم وارد مدارس شاهد استان می شوند.

این مسئول تصریح کرد: تعداد 22 مدرسه شاهد در استان وجود دارد که 12 مدرسه در مقطع ابتدائی، پنج مدرسه در متوسطه اول و پنج مدرسه نیز در مقطع متوسطه دوم هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: با توجه به نیاز سنجی مناطق، کاهش سهمیه شهرستانها مطابق دستورالعمل مدارس شاهد و نیز با جابجائی امتیاز مدارس شاهد، در سال تحصیلی آینده،مدرسه ابتدائی شاهد در قشم افتتاح شد.

دادی زاده خاطر نشان کرد: درسال تحصیلی جاری تعداد پنج هزار و 774 نفر در مدارس شاهد سراسر استان مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار