کشف بیش از ۳۰ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی طی یک هفته گذشته

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از۳۰ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی طی یک هفته گذشته در سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از ۳۰ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی طی یک هفته گذشته

به گزارش سایت پلیس، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به شدت شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه، مأموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی در راستای رصد اطلاعاتی انبارها و مراکز توزیع تجهیزات بهداشتی به طور کامل و با قوت بیشتر همانند گذشته انجام می شود.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با در نظر گرفتن نقاط آلوده و با جمع آوری اطلاعات و انجام گشت زنی های هدفمند، افراد سودجو، اخلال گران و محل احتکار کالاها را شناسایی می کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا درباره میزان کشفیات طی یک هفته گذشته عنوان کرد: ماموران در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، ۳۰ هزار و ۵۷۸ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۲۴هزار و ۸۷۸ عدد انواع ماسک، ۵ هزار و ۷۰۰ عدد انواع دستکش و ۱۰ هزار و ۹۷۱ لیتر مواد ضدعفونی کننده و شوینده (از ۱۷ خرداد تا ۲۴ خرداد ماه سال جاری) کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه در استان ها به دانشگاه های علوم پزشکی تحویل شد، تصریح کرد: در این رابطه ۶۷ واحد صنفی پلمب و ۱۸ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار مقیمی در پایان با اشاره به عزم جدی این پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و ضروری از مردم در خواست کرد: در صورت اطلاع از احتکار هرنوع کالا بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار