یزدانی: ما به AFC نامه نمی زدیم، شاید ایران تعلیق می شد

تهران (پانا) - مدافع استقلال یکبار دیگر درباره درگیری‌اش در حاشیه دربی تهران توضیح داد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
یزدانی:  ما به AFC نامه نمی زدیم، شاید ایران تعلیق می شد

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی، مدافع استقلال به همراه عارف غلامی در پایان دربی برگشت لیگ نوزدهم ادعا کردند از ماموران لباس شخصی و یگان ویژه به شدت کتک خوردند.

حالا یزدانی در گفت و گو با بهنام مددی در برنامه فوتبال لایو، روایت جدیدی از این درگیری داشته. مدافع استقلال در این باره گفت: ما بین دو نیمه آمدیم به رختکن برویم که خیلی شلوغ بود و هواداران می خواستند عکس بگیرند. در این میان من به یک فرد 50، 60 ساله برخورد کردم و از این معذرت خواستم. یکی از این ماموران که بعدا فهمیدیم سرهنگ دهقان است، به ما گفت که اینجا چه کار می کنید و من هم گفتم می خواهیم به رختکن برویم. عارف کارتش را نشان داد، اما جواب ما را با لحن بدی داد و اجازه نداد به رختکن برویم. به من هم بر خورد و جوابش را دادم و گفتم چیزی که گفتی خودتی! این مامور هم لباس شخصی پوشیده بود و من او را نمی شناختم. همسترینگ من هم تازه پاره شده بود و به سختی راه می رفتم.

وی افزود: این فرد هم نه گذاشت و نه برداشت، مرا از 10 تا پله پایین انداخت. دیگر نگذاشتند حرف بزنیم و 20، 30 نفری سر ما ریختند و کتکمان زدند. عارف هم گفت چه کار می کنید که او وارد دعوا شد و 20 نفر هم او را می زدند! خیلی کتک خوردیم، اما پوست کلفت بودم و چیزی نشد. فقط 7، 8 تا چک خوردم! من که فقط ایستادم و نگاه کردم. گفتم روی این ها دست بلند کنم، داستان می شود. ما را به یک اتاق بردند و دوربین هم آوردند که اگر ما سوتی دادیم، بعدا در دادگاه علیه ما استفاده کنند.

مدافع استقلال ادامه داد: یک آب به ما دادند و خوردیم، اما وقتی در را بستند، بازهم یک چک به من زد! گفتم چرا می زنی؟ این فردی هم که مرا زد، فقط یک سرباز معمولی بود. همه این صحنه ها را با دوربین فیلمبرداری می کردند و دنبال این بودند یک حرف از دهان ما خارج شود. من جلوی دهان عارف را گرفته بودم و گفتم از در این اتاق بیرون بروم، مصاحبه می کنم و همه چیز را می گویم. گفت که نباید مصاحبه کنی. گفتم که اگر مصاحبه نکنم، شب نمی توانم بخوابم.

یزدانی همچنین گفت: بین دو نیمه دربی بود و وقتی به رختکن رفتیم، نمی خواستیم بچه ها چیزی بفهمند، اما همه سمت ما آمدند و گفتند چه شده؟ در رختکن که ماندیم، افراد زیادی پیش ما آمدند و گفتند به صلاحتان نیست که مصاحبه کنید. من گفتم هر اتفاقی بیفتد، مهم نیست و شکایت هم کنم، دستم به جایی بند نیست، فقط باید حرفم را بزنم. دیگر آن مصاحبه را کردم. به ضرر خودم بود، اما برای اینکه مردم بدانند، گفتم. این صحبت ها را کردم تا از حقوق مردم دفاع کنم. ربطی هم به رنگ آبی و قرمز ندارد.

وی در ادامه افزود: جالب است بدانید بعد از آن داستان 2، 3 بار مرا از دادگاه خواستند و فهمیدم که از ما شکایت کردند! دو هفته پیش یک دادگاه داشتیم که مساله حل نشد و یک دادگاه دیگر هم چند وقت دیگر داریم. من به آقای قاضی گفتم خدا شاهد است ما را کتک زدند و چطور شکایت کردند؟ فقط می خندیدم و گفتم حرفی برای گفتن ندارم.

این داستان که پیش آمد، AFC دست روی پرونده گذاشته بود و سوال پرسیده بود که چرا این افراد بازیکنان را در ورزشگاه کتک زدند. آن ها که پلیس ما را نمی شناسند و می گویند در ورزشگاه نباید این اتفاق بیفتد. ما هم شکایت کرده بودیم، اما گفتند شکایتتان را پس بگیرید. تازه برای AFC هم نامه زدیم که از این افراد شکایتی نداریم تا فوتبال ایران تعلیق نشود. بعد از اینکه ما این نامه را فرستادیم و پرونده را بستیم، خبر رسید که از ما شکایت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار