کامیابی‌نیا: تا جام را بالای سر نبریم خودمان را قهرمان نمی‌دانیم

تهران (پانا) - هافبک پرسپولیس تاکید کرد بازیکنان این تیم به رغم اختلاف ده امتیازی، تا آخرین بازی با تمام توان به میدان خواهند رفت.

کد مطلب: ۱۰۹۰۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کامیابی‌نیا: تا جام را بالای سر نبریم خودمان را قهرمان نمی‌دانیم

کمال کامیابی‌نیا در گفت‌گو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره 2 بازی تدارکاتی پرسپولیس که تا اینجا انجام داده گفت: به نظرم تا اینجا 2 بازی خوب را برگزار کردیم. البته در بازی با سایپا به دلیل اینکه اولین بازی ما بعد از 3 ماه بود کمی اذیت شدیم اما در بازی با گل‌گهر شرایط خیلی خوبی داشتیم. فکر می‌کنم هر چقدر که جلوتر می‌رویم شرایط ما بهتر هم خواهد شد. قرار است تا بازی با پیکان 2 بازی تدارکاتی دیگر برگزار کنیم و بدن ما تا شروع لیگ با این بازی‌ها آماده خواهد شد. انشاا... تا بازی با پیکان به آمادگی کامل خواهیم رسید.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس و آمادگی بازیکنان هم ادامه داد: خوشبختانه شرایط تیم و بازیکنان کاملا ایده‌آل است. فقط متاسفانه محمد انصاری را به دلیل مصدومیت از دست دادیم که همه ما را ناراحت کرد. امیدوارم عمل جراحی خیلی خوبی داشته باشد و پرقدرت‌تر به میدان برگردد. البته بشار دو روز است به تیم اضافه شده و فقط اوساگونا به دلیل محدودیت پرواز نتوانسته به تهران برگردد. او هم به زودی به ما اضافه خواهد شد تا برای شروع لیگ کاملا آماده شویم.

هافبک جنگنده پرسپولیس در مورد غیبت هواداران در بازی‌های لیگ برتر تصریح کرد: واقعا هواداران پرسپولیس در این سال‌ها همیشه برای ما سنگ تمام گذاشتند و غیبت آنها خیلی احساس خواهد شد. هر جا که ما بازی داریم هواداران همیشه حمایت کردند. انشاا... که ویروس کرونا زودتر از جهان دور شود و هواداران هم بتوانند باز هم بازی‌های پرسپولیس را از نزدیک تمام کنند.

کامیابی‌نیا در واکنش به اظهارات برخی از بازیکنان، مربیان و مدیران که هنوز هم درخواست تعطیلی لیگ برتر را دارند گفت: الان بازی‌های کشورهایی مثل ایتالیا، اسپانیا، آلمان و ... آغاز شده و همه کشورها در حال برگزاری مسابقات‌شان هستند. در کشور خودمان هم همه اصناف کار خود را آغاز کردند. در وهله اول امیدوارم هیچ کسی کرونا نگیرد اما ما بازیکنان فقط روزی 2 ساعت تمرین می‌کنیم و در بقیه روز هم باید همه موارد بهداشتی را رعایت کنیم. این اصلا عادلانه نیست که همه مشاغل کار خود را آغاز کنند و فقط فوتبال تعطیل شود. شغل ما فوتبال است و تنها درآمد ما از این راه است. بهتر است برخی از بازیکنان و مدیران باهوش باشند. مگر ما ادعای حرفه‌ای بودن نداریم پس چرا نباید ساده‌ترین پروتکل‌ها را رعایت کنیم؟! متاسفانه برخی از باشگاه‌ها مسائل ساده را رعایت نمی‌کنند و بهانه‌های زیادی می‌آورند که این اصلا خوب نیست.

وی در مورد بازی با پیکان که برای بقا می‌جنگد و این موضوع کار پرسپولیس را سخت خواهد کرد ادامه داد: به هر حال شرایط پیکان در جدول به گونه‌ای است که این تیم برای بقا می‌جنگد و همین موضوع کار ما را خیلی سخت خواهد کرد. البته برای ما هیچ بازی آسانی وجود ندارد و در راه رسیدن به قهرمانی باید بازی‌ها را ببریم. مطمئنا نمی‌توانیم از حالا خودمان را برنده بازی بدانیم و با همه توان در زمین حاضر خواهد شد.

«هواداران پرسپولیس منتظر پوکر قهرمانی و تاریخ‌سازی هستند». کمال در این باره هم اظهار داشت: به هر حال این اولین بار در تاریخ فوتبال ایران است که تیمی می‌تواند چهار قهرمانی متوالی به دست بیاورد. تا اینجا با همت بازیکنان، تلاش مسئولان باشگاه و حمایت هواداران این شرایط رقم خورده است. البته 9 بازی تا پایان لیگ داریم و شاید در این بازی‌ها اتفاقات زیادی رخ بدهد. این را هم اضافه کنم که ما تا جام قهرمانی را بالای سر نبریم خودمان را قهرمان نمی‌دانیم. باید در تک تک بازی‌ها با تمرکز بالا به زمین برویم تا بهترین نتایج را بگیریم. فکر می‌کنم مثل سال‌های قبل بتوانیم 3،4 هفته مانده تا پایان بازی‌ها قهرمان شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار