انهدام اعضای باند سارقان منزل با 59 فقره سرقت در شیراز

شیراز (پانا) - فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان منزل و کشف 59 فقره سرقت از آنها در شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
انهدام اعضای باند سارقان منزل با 59 فقره سرقت در شیراز

سردار رهام‌بخش حبیبی، گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سریالی منزل در شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان، مشخص شد سارقان در اوائل شب خصوصا ایام تعطیل که شهروندان برای تفریح و یا دید و بازدید از منزل خود خارج می شوند با ورود به منازل اقدام به سرقت اموال کم حجم و با ارزش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، موفق به شناسایی اعضای باند 4 نفره سارقان منزل در یکی از محله‌های شیراز در یک منزل مبله شدند.

سردار "حبیبی" با بیان اینکه ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر 4 نفر سارقان منزل که اعضای یک باند بودند را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند، تصریح کرد: متهمان سابقه دار در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به 59 فقره سرقت منزل در شیراز اقرار کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه سارقان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت خروج از منزل و مسافرت طولانی، منازل خود را به افراد مورد اعتماد خصوصا همسایگان بسپارید و حتی الامکان آن را مجهز به آژیر و دوربین مدار بسته کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار