ستاد مستندسازی اموال غیرمنقول؛

عطائی: آموزش و پرورش‌ استان آذربایجان شرقی از ادارات پیشرو در زمینه مستندسازی املاک است

تبریز(پانا) - ستاد مستندسازی اموال غیرمنقول اداره کل آموزش و پرورش‌ آذربایجان شرقی با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و نماینده مدیرکل توسعه وتجهیز مدارس استان با محوریت استفاده از ظرفیت قانونی برای مستندسازی املاک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
عطائی: آموزش و پرورش‌ استان آذربایجان شرقی از ادارات پیشرو در زمینه مستندسازی املاک است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، عطایی در جلسه ستاد مستندسازی اموال غیرمنقول که روز یک شنبه باحضور و نماینده مدیرکل توسعه وتجهیز مدارس استان برگزار شد اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از دستگاه های دولتی است که بیشترین املاک منقول و غیرمنقول را در بین دستگاه های اجرایی در اختیار دارد و تشکیل ستاد مستندسازی که با قدرت کار خود را انجام دهد می تواند به ما در زمینه رفع دغدغه های این بخش کمک شایانی نماید.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان افزود: آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در حوزه مستندسازی اموال غیرمنقول باهمکاری سازمان ثبت اسناد و املاک توفیق بسیارخوبی داشته است و خرسندیم که با این تعامل گام های خوبی برای حفظ و حراست از اموال دولتی برداشته شده است.

وی اظهار داشت: برای رفع مشکلات مستندسازی املاک در اداره کل و زیرمجموعه؛ کارگروه های مشترکی را تشکیل دادیم که با تشکیل این بخش در آموزش و پرورش استان می توانیم در راستای رفع مشکلات گام های خوبی برداریم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: فرایند تعویض اسناد مالکیت از دفترچه به سند تک برگ را باید در اولویت کاری مجموعه قرار دهیم.

در ادامه جلسه خلیل یوسفی پور افزود: اداره کل آموزش و پرورش‌ آذربایجان شرقی در استان از ادارات پیشرو در زمینه مستندسازی املاک است و با همکاری مجموعه اداره کل ثبت این آمادگی را داریم تا با همکاری نزدیک و تعامل مطلوب با این سازمان برای رشد صدور سند مالکیت برای املاک اقدام کنیم.

رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی آموزش‌و پرورش استان ضمن اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در این حوزه اظهار داشت: اقدامات زیادی در سال های اخیر برای سند دار کردن زمین ها و املاک دستگاه تعلیم و تربیت استان صورت گرفته و خوشبختانه موفقیت های زیادی هم کسب کرده ایم.

وی بیان کرد: دولت خسارت های زیادی به خاطر کم توجهی به تعدیات که در حوزه املاک دولتی و بیت المال یا دعاوی دراین زمینه اتفاق می افتد، دیده است. اگر به این موضوع توجه کنیم قطعا قابل پیش بینی است که آثار ارزشمندی دارد به علاوه اینکه هزینه های زیادی که تحمیل می کنیم دراین حوزه هزینه های پنهانی است که از دید ما ومحاسبات ها خارج است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار