تشکیل نشست هیئت اندیشه‌ورز اجتماعی استان یزد

یزد (پانا) - نخستین جلسه هیئت اندیشه‌ورز اجتماعی استان در سال جاری به ریاست مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد برگزار و در این نشست در رابطه با مسائل و آسیب‌های اجتماعی و راهکارهای پیشگیری از آن تبادل نظر شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل نشست هیئت اندیشه‌ورز اجتماعی استان یزد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، اولین جلسه هیئت اندیشه ورز اجتماعی استان به ریاست "‌فخرالسادات خامسی" مدیرکل ‌دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و با حضور اعضا برگزار گردید.
در این نشست ضمن ابلاغ احکام اعضا، در رابطه با مسائل و معضلات اجتماعی استان، چگونگی تبدیل ایده ها و راهکارها به برنامه های عملی و پیگیری اجرا از طریق کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت زنان و خانواده، شورای برنامه ریزی و توسعه استان و هماهنگی هیئت با ساختارهای موجود در استان بحث و تبادل نظر شد.
گفتنی است هیئت های اندیشه ورز اجتماعی با ابلاغ سازمان امور اجتماعی کشور، با ترکیب هیئت علمی علوم اجتماعی دانشگاه ها، نماینده سازمان های مردم نهاد و یک آگاه محلی در استان ها تشکیل می شود و هدف از تشکیل آن ها شناسائی مسائل اجتماعی خاص استان ها، ارزیابی سیاست ها و اقدامات اجتماعی ‌انجام شده در استان و تدوین برنامه های در دست اقدام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار