دریاچه عطار، هزینه تراشی غیراصولی برای شهر و شهروندان

کرج (پانا) - طرح دریاچه عطار به دلیل غیراصولی و غیرکارشناسی بودن متوقف شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۰۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دریاچه عطار، هزینه تراشی غیراصولی برای شهر و شهروندان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، احداث طرح دریاچه عطار در حیدرآباد منطقه شش شهرداری کرج با مساحت کلی چهار هکتار و ۲.۵ هکتار دریاچه، از دو سال پیش کلید خورد.

با تغییر رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج، طرح دریاچه عطار متوقف شد و هم اکنون شاهد تلی از خاک های برداشته شده در منطقه یاد شده هستیم.

پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به این موضوع گفت: دریاچه عطار به صورت غیرکارشناسی و غیرفنی احداث و حجم عظیمی از آن نیز گود برداری شده است که هزینه جا به جایی این میزان خاک خود به تنهایی بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون تومان برای شهرداری هزینه به دنبال دارد.

او افزود: دیواره های این دریاچه به منازل مسکونی نزدیک است و امکان آسیب رسیدن به این منازل وجود دارد و از آن جا که حفظ سلامت شهروندان برای ما در اولویت است، از ادامه طرح مذکور جلوگیری شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج اظهار کرد: با حضور جمعی از کارشناسان در محل طرح دریاچه عطار حضور پیدا کردیم و بعد از کارشناسی و تبادل نظر به این نتیجه رسیدیم که قسمت شرقی دریاچه را به پیست دوچرخه سواری و قسمت غربی آن را که از منازل مسکونی دور است، به دریاچه ای با مقیاس کوچک تر تبدیل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار