عامل انتشار فیلم حیوان آزاری در سردشت دستگیر شد

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی سردشت در خصوص دستگیری شخص حیوان آزار گفت انتشار فیلمی کوتاه، از آزار و اذیت بچه گراز و تحریک سگ گله توسط چوپان و فیلمبرداری از نحوه کشتن بچه گراز در فضای مجازی، باعث مکدر شدن افکار ساکنان این شهرستان شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
عامل انتشار فیلم حیوان آزاری در سردشت دستگیر شد

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ موسی بهاری در تشریح جزئیات خبر اظهار کرد: در مورخه ۲۱ خرداد ماه فیلمی در شبکه های مجازی شهرستان سردشت مربوط به شخصی که اقدام به تحریک سگ گله و فیلمبرداری از نحوه کشتن بچه گراز، منتشر شد که این فیلم با سرعت در سطح کشور انتشار پیدا کرد.

این مقام انتظامی بیان کرد: این فیلم در همان ساعت اولیه انتشار توسط کارشناسان پلیس فتا این شهرستان رصد و با هماهنگی قضائی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتا با بررسی فنی موفق به شناسایی متهم مورد نظر شدند و پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی توسط کارشناسان این پلیس دستگیر شد.

سرهنگ بهاری در ادامه گفت: متهم ضمن اعتراف به این اقدام نابهنجار، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سردشت در پایان از شهروندان خواست: با کسب آگاهی از آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی از ارتکاب به این جرایم خودداری کرده و از انجام هر عملی که باعث تشویش اذهان عمومی شود خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار