برگزاری تورهای صنعتی در استان اردبیل

اردبیل (پانا)- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل از برگزاری تورهای صنعتی با هدف آشنایی واحدهای تولیدی با دانش روز دنیا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری تورهای صنعتی در استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به اینکه تورهای صنعتی به دو صورت تورهای داخلی و خارجی در شهرک‌های صنعتی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این تورها شامل بازدید از واحدهای موفق داخلی و نیز شرکت در نمایشگاه‌های صنعتی داخلی و خارجی خواهد بود.

او از برگزاری ۶ تور صنعتی با حضور فعال بیش از ۱۰۰ نفر از واحدهای صنعتی در سال ۹۸ خبر داد و گفت: در مجموع تاکنون تعداد ۷۵ تور صنعتی با مشارکت بیش از ۱۵۰۰ نفر از مدیران واحدهای صنعتی، اصحاب رسانه و متخصصان دانشگاهی در استان برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان استفاده از تجربیات شخصی برای پیشرفت یک واحد صنعتی را غیرممکن دانست و افزود: استفاده از تجربیات واحدهای موفق و خلاق و همچنین مشورت و رایزنی می‌تواند طرح و ایده نو ایجاد کرده و باعث پیشرفت و موفقیت شود.

به گفته اهلی، صنعتگران و تولید کنندگان در قالب تورهای صنعتی می‌توانند از واحدهای تولیدی با زمینه فعالیت‌های مشابه خود بازدید کرده و در جریان آن به تبادل اطلاعات، تجارب و هم‌رسانی فناوری بپردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اضافه کرد: با حضور واحدهای صنعتی و تولیدی در تورهای صنعتی، علاوه بر آشنایی آنها با راهکارهای موفقیت آمیز در حیطه کاری خود، زمینه ایجاد تبادل‌نظر در عرصه صنعت و بالا بردن توان علمی مدیران و صاحبان صنایع نیز فراهم می‌شود.

اهلی درباره هزینه برگزاری این تورها افزود: به منظور تشویق تولیدکنندگان جهت حضور در این تورها، هزینه تور تا سقف ۷۰ درصد توسط شرکت شهرک‌های صنعتی پرداخت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار