مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی :

ایجاد 12 پایگاه سنجش سلامت نوآموزان در خراسان شمالی

بجنورد (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اعلام کرد 12 پایگاه سنجش سلامت نوآموزان در خراسان شمالی راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۱۰۹۰۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد 12 پایگاه سنجش سلامت نوآموزان در خراسان شمالی

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، عباس سعیدی در این جلسه ستاد هماهنگی سنجش و سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان استان اظهار کرد: فعالیت مراکز نیز از اول مرداد ماه آغاز می شود و تا نیمه شهریور ماه ادامه دارد.

وی با تاکید بر رعایت همه موازین بهداشتی و ضدعفونی روزانه پایگاه ها در سه نوبت گفت: برای رعایت فاصله اجتماعی و مباحث بهداشتی فقط چهار دانش آموز در هر یک ساعت پذیرش می شوند تا خانواده ها با اطمینان بیشتری به این مراکز مراجعه کنند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی با اشاره به اینکه ساعت کاری این پایگاه ها از هشت صبح تا 13 است و در هر روز فقط 20 نوآموز در این مراکز سنجش تحصیلی می شوند، یادآور شد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و رعایت فاصله اجتماعی فقط باید نوآموز به همراه یک نفر پدر یا مادر به این مراکز مراجعه و از ماسک استفاده کند.

متقیان با اشاره به ارزیابی سلامت 18 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان گفت: از این تعداد، سنجش سلامت شش هزار نوآموز، پارسال انجام شد.

به گفته متقیان، ارزیابی های مراقب سلامت شامل قد، وزن، مشکلات جسمی حرکتی، پوست، مو، دهان و دندان، ارزیابی بینایی، ارزیابی شنوایی و ارزیابی آمادگی تحصیلی در پایگاه های اولیه انجام خواهد شد که در صورت مشکوک بودن، نوآموز به پایگاه تخصصی ارجاع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار