تسریع در تعیین تکلیف پروژه احداث پایگاه اورژانس هوایی بوشهر

بوشهر(پانا)- استاندار بوشهر گفت با توجه به موقعیت استراتژیک استان بوشهر و بروز حوادث غیرمترقبه مختلف در این استان، تسریع در تعیین تکلیف پروژه احداث پایگاه اورژانس هوایی بوشهر ضروری است.

کد مطلب: ۱۰۹۰۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تسریع در تعیین تکلیف پروژه احداث پایگاه اورژانس هوایی بوشهر

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست بررسی پروژه احداث پایگاه اورژانس هوایی بوشهر اظهار کرد: با توجه به وقوع حوادث غیرمترقبه در استان و نیاز به حضور نیروهای امدادی در مناطق مختلف، احداث پایگاه اورژانس هوایی به منظور استقرار بالگرد امدادی و پزشکی ضروری است.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه زمین مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی برای احداث پایگاه اورژانس هوایی در نظر گرفته شده، دانشگاه در کوتاه ترین زمان نسبت به پرداخت هزینه زمین به اداره کل راه و شهرسازی اقدام کند.
استاندار بوشهر تاکید کرد: وضعیت زمین احداث اورژانس هوایی و پرداخت هزینه به اداره کل راه و شهرسازی باید در هفته جاری از سوی دانشگاه علوم پزشکی تعیین تکلیف شود.
گراوند اضافه کرد: همچنین به منظور تسریع در روند احداث پایگاه اورژانس هوایی، دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تهیه نقشه آشیانه، مهمانسرا، سوله و سایر فضاهای مورد نیاز اقدام کند.
وی یادآور شد: با توجه به موقعیت استراتژیک استان بوشهر و بروز حوادث غیرمترقبه مختلف در این استان، احداث اورژانس هوایی در بوشهر یک اولویت مهم است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه از سرجمع اعتبارات استانی برای تسریع در تکمیل پایگاه اورژانس هوایی اعتبار اختصاص خواهیم داد، گفت: اگر امکانات پایگاه اورژانس هوایی در بوشهر فراهم شود در مواقع بحرانی این پایگاه کمک شایانی به مدیریت بحران خواهد کرد.
گراوند اضافه کرد: ادارات کل فرودگاه، راهداری و حمل و نقل و شهرداری بوشهر نسبت به آماده کردن زمین، آسفالت و سایر نیازمندیهای احداث پایگاه اورژانس هوایی بوشهر اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار