مطالعات راه آهن پارس آباد انجام شده است

اردبیل (پانا)- استاندار اردبیل خبر داد مطالعات اتصال خط آهن اردبیل به پارس آباد انجام شده است.

کد مطلب: ۱۰۸۹۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مطالعات راه آهن پارس آباد انجام شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جریان دیدار وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: در سال ۹۶ اولین مطالعات اتصال خط آهن اردبیل به پارس آباد و دارای توجیه اقتصادی عنوان نشده بود.

او بیان کرد: در سال گذشته مطالعات این اتصال دوباره انجام شده و طرح دارای توجیه اقتصادی شناخته شده است.

استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص اجرای راه آهن اردبیل از تکمیل این راه آهن تا پایان دولت خبر داد.

بهنام جو همچنین به اجرای چهار خطه کردن راههای استان اشاره کرد و گفت: سالانه ۶۰ کیلومتر از جاده های استان چهار خطه می شود.

او افزود: در حال طرح های راهسازی مهمی در مسیرهای تردبیل- گرمی، امیرکندی - رضی،بیله سوار، پارس آباد، مشگین شهر، سه راهی سربند- صحرا در استان در حال اجراستکه مورد بازدید وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت.

استاندار اردبیل بیان کرد: جاده کلور - درام- هشتمین و ایستگاه راه آهن نیز از دیگر پروژه هایی است که وزیر راه و شهرسازی از آن بازدید کرد.

بهنام جو به تخصیص اعتبارات امسال اشاره کرد و گفت: تخصیص اعتبارت سال جاری نسبت به سال گذشته زودتر انجام می شود. وزیر راه با سفر به استان از پروژه های راه و فرودگاه و قطار بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار