شبکه شاد بهترین رسانه تعاملی در بستر سند تحول

بیرجند (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد امروز شبکه شاد بزرگ‌ترین، امن ترین، معتبر ترین و بهترین رسانه تعاملی در بستر سند تحول بنیادین است که به صورت اختصاصی در اختیار نظام تعلیم و تربیت، دانش آموزان و اولیای محترم آنها قرار دارد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
شبکه شاد بهترین رسانه تعاملی در بستر سند تحول

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی صبح امروز با بیان این خبر اظهار کرد: در پدیده شیوع ویروس کرونا، با تبدیل تهدید به فرصت از سوی برنامه ریزان و خادمین نظام تعلیم و تربیت اتفاقات خوبی رقم خورد که محصول آن ایجاد یک شبکه اختصاصی کارآمد برای استمرار کلیه فعالیت ها و خدمات آموزشی و پرورشی شد.

او، با بیان این که طراحی و تولید یک نرم افزار بومی، در مدت زمان بسیار کوتاه یک کار ارزشمند و متمایز است، تصریح کرد: از آنجایی که ما مسئول تربیت و آموزش فرزندان مردم استان هستیم، تمام امکانات و زیر ساخت های موجود استان را با کمک سایر دستگاه ها بسیج کرده و در اختیار دانش آموزان و معلمین قرار داده شد؛ تا مقوله آموزش و پرورش تعطیل نشود.

مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به قابل کنترل بودن تمام محتواهای عرضه شده در شبکه شاد، یادآور شد: متخصصین فناوری اطلاعات آموزش و پرورش سراسر کشور شبانه روزی در تلاشند تا اشکالات این شبکه رفع شده و به یک نرم افزار قدرتمند آموزشی و پرورشی تبدیل شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش با بیان این که بخشی از برنامه های پروژه مهر نیز بایستی از همین طریق به اطلاع اولیا و دانش آموزان عزیز برسد، ابراز کرد: شبکه اجتماعی دانش آموزان رسانه‌ای است؛ که می‌تواند ارتباط را در بستر مناسب برقرار کند.

او، با بیان این که با همکاری دستگاه های ذی‌ربط امیدواریم تا پایان مرداد ماه تمام مدارس تحت پوشش شبکه شاد قرارگیرند، اظهار کرد: ظرفیت شاد به ما بیشترین امکان را برای سیاست گذاری دقیق می‌دهد.

واقعی خاطر نشان کرد: شبکه شاد امکان ارزشیابی‌های یکسان را بالا برده و زمینه برقراری عدالت آموزشی را فراهم کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار