فرماندار شهرستان دیلم:

رشته‌های مرتبط با نفت در مدارس راه‌اندازی شود

دیلم(پانا)_ فرماندار شهرستان دیلم خبر داد باتوجه به استقرار شرکت‌های نفتی در منطقه، لازم است بسترهای لازم برای راه‌اندازی رشته‌های فنی و کاردانش مرتبط در مدارس جهت تامین آینده نیروی کار در این شرکت‌ها فراهم شود.

کد مطلب: ۱۰۸۹۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
رشته‌های مرتبط با نفت در مدارس راه‌اندازی شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش بوشهر، احمد دشتی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش، عالی ترین شورا برای تصمیم گیری در حوزه های آموزشی و پرورشی است و جلسات آن باید ماهانه به صورت مستمر تشکیل شود، اظهارکرد: در جلسات شورای آموزش و پرورش از ظرفیت کارشناسان و صاحب نظران، دانش آموزان و نخبگان استفاده شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم افزود: آسیب های اجتماعی امروز جامعه، نتیجه توجه نکردن به مسائل آموزشی و پرورشی در سال‌های گذشته است که باید در این خصوص همت مضاعف کنیم.

همچنین امام جمعه دیلم با بیان اینکه باید به حوزه علم و علم آموزی در شهرستان توجه ویژه شود، عنوان کرد: بهترین و تنهاترین محل برای بسترسازی رشد و حرکت جامعه، توجه به آموزش و پرورش است و متولیان آن به نخبگان توجه کنند.

حجت الاسلام محمود اسدی گفت: معلمان در هنگام تدریس غیرحضوری تمام تلاششان را دلسوزانه در شبکه‌های اجتماعی برای ادامه حرکت آموزش به کار بسته‌اند.

مدیر آموزش و پرورش دیلم نیز در این نشست گفت: در این جلسه در خصوص برگزاری امتحانات پایانی مدارس و واگذاری مدارس مازاد برای حوزه علمیه بحث و تصمیم گیری می شود.

محمدمهدی محسنی با تاکید بر اجرای برنامه های متنوع در جهت بهبود وضعیت آموزشی شهرستان افزود: با وجود اینکه برنامه‌ریزی لازم برای حضور مدرسان دروس کنکوری در شهرستان انجام شده بود، اما با شیوع ویروس کرونا وقفه زیادی در این زمینه ایجاد شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس، فرهنگیان دیلمی با استفاده از شبکه های اجتماعی و سپس شبکه شاد، سبب استمرار جریان آموزشی شده اند.

محسنی ادامه داد: توزیع جزوات درسی، استفاده از لوح های فشرده و حضور معلم در برخی مدارس دوردست که امکان استفاده از اینترنت در آن مناطق وجود نداشته، از دیگر اقدامات معلمان سختکوش شهرستان برای جلوگیری تعطیلی آموزش در دوره کرونا است.

وی با اشاره همکاری خوب ادارات شهرستان در برگزاری امتحانات نهایی، گفت: با هدف رعایت پروتکل‌های به صورت روزانه تب سنجی، ضدعفونی حوزه های امتحانی و توزیع ماسک و دستکش انجام می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم افزود: با توجه به نیاز شهرستان و نیاز سنجی انجام شده رشته ایمنی و آتش نشانی باتوجه به استقبال دانش آموزان راه‌اندازی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار