ثبت نام مدارس نمونه دوره اول متوسطه از امروز

بوشهر(پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت ثبت نام از دانش‌آموزان برای مدارس نمونه دوره اول متوسطه از بیست و پنجم خرداد به‌صورت غیرحضوری آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۸۹۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام  مدارس نمونه دوره اول متوسطه از امروز

به گزارش اداره اموزش و پرورش بوشهر، حسین درتاج اظهار کرد: دانش‌آموزان دوره اول متوسطه نظری می‌توانند به تارنمای همگام به نشانی hamgam.medu.ir رفته و نام‌نویسی کنند و پس از آن مستند‌های امتیاز‌های خود را به مدارس تحویل بدهند.

او ادامه داد: برای مدارس نمونه دوره اول متوسطه آزمونی برگزار نمی‌شود و تنها بر اساس معدل دوره ابتدایی و نمرات پایه‌های پنجم و ششم و چند شاخص دیگر امتیازبندی و پذیرش می‌شوند.

درتاج افزود: برای این دوره شش مدرسه، سه دخترانه و سه پسرانه، در شهرستان‌های جم، دیر، تنگستان و دشتستان در استان بوشهر فعالیت دارند.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر یادآور شد که نام‌نویسی برای مدارس نمونه متوسطه دوره دوم شاخه نظری از ۲۰ خرداد آغاز شده بود که تا ۳۰ خرداد ادامه دارد و دانش‌آموزان می‌توانند به سایت سنجش رفته و نام‌نویسی کنند. آزمون آن ۲۰ تیر برگزار و نتیجه آن نیز نیمه اول مرداد اعلام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار