دامداری 5 هزار راسی در شرق مازندران احداث می‌شود

ساری (پانا) - استاندار مازندران با بیان اینکه خوشبختانه با هماهنگی انجام شده در جلسه با رییس بنیاد مستضعفان از حدود 6 هزار هکتار زمین در شرق استان، 1500 هکتار از بلا تکلیفی درآمد، اعلام کرد که مقرر شد در فاز اول دامداری 5 هزار راسی ایجاد شود.

کد مطلب: ۱۰۸۹۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دامداری 5 هزار راسی در شرق مازندران احداث می‌شود

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان در جلسه کار گروه اقدام استان که با حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان برگزار شد، با بیان اینکه کار در این کارگروه عملیاتی تر واجرایی تر است، گفت: کارهای خوبی با برنامه و مطالعاتی مناسب از طریق این کارگروه انجام می گیرد چون همه دستگاهای ذی مدخل در این کارگروه حضور دارند ضمن اینکه حمایت قضایی و دستگاه های امنیتی نیز پشت مصوبات کارگروه قرار دارد و تصمیمات این کارگروه از حمایت ارکان قدرت در استان برخوردار است.

وی افزود: در این کارگروه انجام پروژه هایی در چهار بخش کشاورزی، صنعت، گردشگری و عمرانی که به تاخیر افتاده و هم جزو الویت های مردم است، مطرح شده و بلافاصله عملیاتی می شود.

استاندار در خصوص آزاد سازی سواحل که موضوع دیگر جلسه بود، اظهار داشت: خوشبختانه فرایند جدیدی که وزارت کشور گردش کار داده و نظام و دولت نیز پشت این جریان همچون گذشته قرار دارند و حمایت می کنند تا این اتفاق بیفتد، آزاد سازی سواحل است.

وی با اشاره به اینکه در سال 98 اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفت، عنوان کرد: امسال هم اگر با همان شتاب و پیگیری سال گذشته باشد، درصدهایی که دنبالش هستیم، محقق خواهد شد.

حسین زادگان یادآور شد: با ابلاغیه وزارت کشور تکلیف ما در استان معلوم است و در جاهایی که منع قانونی وجود ندارد، آزاد سازی سواحل شروع خواهد شد و به مردم هم اطلاع رسانی می شود تا در جریان اتفاقات خوب استان قرار گیرند.

استاندار گفت: خوشبختانه با هماهنگی انجام شده در جلسه با رییس بنیاد مستضعفان از حدود 6 هزار هکتار زمین در شرق استان، 1500 هکتار از بلا تکلیفی درآمد و مقرر شد در فاز اول دامداری 5 هزار راسی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه ما در شرق استان زمین به اندازه کافی داریم، عنوان کرد: هزار هکتار از این زمین ها هم توافق شده برای شهرک صنعتی در نظر گرفته شود.

استاندار افزود: پشنهاد ما به وزیر این بود که 3 و نیم هکتار دیگر در منطقه بهشهر و گلوگاه در قالب شهرک گلخانه ای قرار گیرد که وزیر با اصل پیشنهاد موافقت کرد.

وی در پایان نشست تامین مصالح را جزو اولویت کاری استان دانست و بیان داشت: برای تامین مصالح با حفظ شرایط محیط زیست نیاز استان بایست ابتدا برآورد و اعلام شود و در این زمینه هم بحث کیفیت مصالح و هم قیمت مهم است.

در این جلسه برای بیش از ۲۰ واحد تولیدی صنعتی که تقاضای تسهیلات داشتند، تصمیمات لازم اتخاذ شد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار