طرح کارورزی فرصتی مناسب برای مهارت آموزی دانش آموختگان دانشگاهی است

زنجان (پانا) - رییس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح کارورزی فرصتی مناسب برای مهارت آموزی و نیز اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی است.

کد مطلب: ۱۰۸۹۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح کارورزی فرصتی مناسب برای مهارت آموزی دانش آموختگان دانشگاهی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهزاد پرویزی در جلسه بررسی عملکرد دفاتر کاریابی و مشاوره شغلی غیر دولتی شهرستان زنجان در زمینه طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی، افزود: با توجه به وجود 772 واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان زنجان، طرح کارورزی فرصتی مناسب جهت درآمد زایی برای دفاتر کاریابی و مهارت آموزی نیروی های انسانی فارغ التحصیل شده دانشگاهی و تامین نیروی انسانی ماهر واحد های صنعتی است.
وی اظهار داشت: مسئولان دفاتر کاریابی می توانند از فرصت استقرار میز خدمت مختص اداره کار در دانشگاه زنجان نسبت به هدایت ، راهنمایی، تشویق و سوق فارغ التحصیلان به سمت بازار کار و مهارت آموزی در محیط کار واقعی از طریق طی دوره کارورزی در واحد های تولیدی و خدماتی استفاده کنند.
رییس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس قانون دفاتر کاریابی می توانند در صورت معرفی کارورز به واحد پذیرنده مبلغ 2 میلیون ریال و در صورت جذب و بکار گماری کارورز مبلغ 6 میلیون ریال از کارفرما اخذ کنند.
وی خاطرنشان کرد: با عنایت به تمایل بیشترکارفرمایان واحد های صنعتی کوچک مقیاس، شرکت های پیمانکاری و واحد های خدماتی داخل شهر جهت بهره مندی از طرح کاوررزی دانش آموختگان دانشگاهی، برنامه عملیاتی در حوزه شهرستان زنجان در زمینه مشوق های بیمه ای به تعداد 140 نفر و طرح کارورزی دانش آموخگان دانشگاهی به تعداد 240نفر در سال 99 افزایش یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار