در سال جهش تولید صورت می گیرد ؛

تکمیل و راه اندازی 12 طرح صنعتی در استان زنجان

زنجان (پانا) - در راستای تکمیل پروژه های اقتصادی مقاومتی استان زنجان در سال جهش تولید ، 12 طرح صنعتی جهت تکمیل و راه اندازی مصوب گردید.

کد مطلب: ۱۰۸۹۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل و راه اندازی 12 طرح صنعتی در استان زنجان

به گزارش واحد خبر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان گفت : امسال 12 طرح صنعتی در استان مصوب گردیده است که تا پایان سال جهش تولید به بهره برداری برسد.

وی در خصوص مشخصات این طرح ها اظهار داشت : طرح صنعتی سپهر پلاستیک و نیز طرح تولید پدیده شیمی غرب از جمله این طرح ها می باشد که با راه اندازی آنها زمینه اشتغال 210 نفر فراهم می گردد.

فغفوری عنوان کرد : واحد فولاد البرز ناب آرش یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی در دست اجرا می باشد که با تکمیل آن زمینه اشتغال برای 900 نفر در استان فراهم می گردد.

وی یادآور شد : تکمیل زنجیره صنایع برق و الکترونیک و توسعه تولید مقوای دوبلکس و کاغذ چاپ و تحریر از جمله طرح های در دست اقدام می باشد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت تصریح کرد : واحد تولیدی سرجین بافت یکی دیگر از واحدهای بزرگ استان به شمار می رود که با راه اندازی آن زمینه برای اشتغال یکهزار نفر در استان فراهم می شود.

به گفته این مقام مسئول تکمیل طرح توسعه اطلس جین ، راه اندازی طرح صنعتی تولیدی سیوان ، راه اندازی طرح صنعتی پدیده شیمی قرن ، نورد فولادکاران افق ، ذوب آهن نگین کاسپین و تکمیل طرح جهان نمو از جمله سایر طرح های صنعتی مصوب استان در سال جهش تولید می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار