نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، در بازدید از هنرستان دکتر حسابی:

معتقدم جایگاه معلم، جایگاه والایی است/ توسعه و تکمیل فضاهای ورزشی، پرورشی و هنرستانها در اولویت قرار دارد

زنجان (پانا) - طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان از هنرستان دکتر حسابی زنجان بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۱۰۸۹۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
معتقدم جایگاه معلم، جایگاه والایی است/ توسعه و تکمیل فضاهای ورزشی، پرورشی و هنرستانها در اولویت قرار دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، مصطفی طاهری نماینده مردم شهرستان های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با اشاره به جایگاه رفیع معلم، اظهار داشت: از نظر من جایگاه معلم جایگاه والایی است، به این مهم اعتقاد دارم و در برابر معلمان عزیز متواضع هستم.

طاهری با بیان اینکه من نیز در هنرستانها درس خوانده ام، گفت: دانش آموزان هنرستانی دارای ویژگی های خاص و متمایزی هستند به طوری که موجب شده است این دانش آموزان با دارا بودن یک دید فنی و عملی در کنار مباحث تئوری، به مهندسین خوب در جامعه تبدیل شوند.

وی با اشاره بِه برخی آسیب ها در هنرستانها، گفت: آسیبی که اکنون در هنرستان ها وجود دارد آن است که مباحث علمی و فنی که در هنرستان ها تدریس می شود با نیازهای روزمره و بازار کار هماهنگ نیست.

طاهری با اشاره به تجدید نظر در گزینش و انتخاب معلمان تصریح کرد: نباید به صرف اینکه نیرویی دارای چند سال سابقه در آموزش و پرورش تحت عناوین مختلف بوده، جذب صورت گیرد بلکه باید نیروهای کارآمد با طی فرایند مصاحبه و گزینشی دقیق وارد سیستم آموزش و پرورش شوند.

نماینده مردم زنجان و طارم با بیان اینکه وجود فضاهای ورزشی، اردویی و پرورشی در تربیت دانش‌آموزان دارای تاثیر بسزایی دارد، اظهار داشت: بسیار خرسندم که مسئولین آموزش و پرورش دارای دغدغه در این زمینه هستند و آن را اولویت کاری خود می دانند و ما نیز در حد توان خود تمام تلاش خود را برای توسعه و تکمیل فضاهای ورزشی، پرورشی و هنرستانها در آموزش و پرورش استان به کار خواهیم بست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار