معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندارملارد:

مصوبات جلسات پشتیبانی نهضت سوادآموزی باید از بروکراسی اداری خارج شود

ملارد (پانا) - اولین نشست شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان ملارد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مصوبات جلسات پشتیبانی نهضت سوادآموزی باید از بروکراسی اداری خارج شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد در این جلسه یزدان‌یار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملارد در سخنانی اظهار کرد: مهمترین قدم در نهضت سواد آموزی ایجاد تعامل تمامی دستگاه ها و نهادها به صورت شهرستانی در راستای ریشه‌کنی بی‌سوادی می باشد.

او در ادامه برپایی جشن با‌سوادی در روستاها و مناطق هدف را به عنوان یکی از مولفه‌های نشاط اجتماعی برشمرد و گفت: اکنون بعد از سالها از تشکیل نهضت سواد‌آموزی باید مشخص شود نرخ باسوادی در چه مرحله‌ای به سر می برد و آیا بیسوادی در ملارد کاهش پیدا کرده و به هدف اصلی خود یعنی ریشه‌کنی بی سوادی در این شهرستان رسیده است.

یزدان‌یار افزود: این شورا باید تلاش کند علاوه بر کاهش نرخ بیسوادی در راستای ارتقا سطح سواد و نشاط اجتماعی از تمام ظرفیت‌های فرهنگی به ویژه اتوبوس فرهنگی، مساجد و مراکز مرتبط با این موضوع بهرمند شود.

معاون فرماندار ملارد ادامه داد: ادارات و دیگر نهادهای ذیربط همچون بهزیستی، کمیته امداد، شوراها، بخشداران و دهیاران و همه مسئولین با همراهی امام جمعه شهرستان در راستای تحقق اهداف اصلی نظام برای ریشه کنی بی‌سوادی اقدام نمایند.

خبرنگار:شیدا رضاوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار