آب‌های معدنی استان اردبیل تا اطلاع ثانوی تعطیل است

اردبیل (پانا)- رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد به خاطر افزایش تعداد مراجعان بیماری کرونا به مراکز درمانی استان آب‌های گرم معدنی تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل خواهند بود.

کد مطلب: ۱۰۸۹۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
آب‌های معدنی استان اردبیل تا اطلاع ثانوی تعطیل است

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، شهرام حبیب‌زاده، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در جریان سفر به شهرستان سرعین گفت: تصمیم دربارهبازگشایی آب‌های گرم استان با توجه به شرایط خاص در اختیار ستاد ملی کرونا بوده و با سفید شدن وضعیت منطقه در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد شد.

او افزود: با توجه به اهمیت کشوری منطقه توریستی سرعین و اینکه سالانه جمعیت شناوری میلیونی در این شهرستان حضور می‌یابند، در صورت عدم تعطیلی آبگرم‌ها و صنوف مختلف، این شهرستان تبدیل به مرکز انتشار کرونا شده و کنترل آن غیرممکن خواهد بود. به همین خاطر با تصمیم ستاد ملی کرونا و تصمیمات وزارتی، بنا بر این شد که کسب و کارهای این شهر از جمله آب‌های‌گرم معدنی تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با قدردانی از اهالی، کسبه و متولیان آبگرم‌های شهرستان سرعین به دلیل همکاری مناسب در این زمینه اظهارداشت: بسیار متاسف هستیم که با بروز کرونا اصناف و اهالی سرعین دچار ضرر و زیان هنگفت مالی و اقتصادی شده‌اند.

حبیب‌زاده با اشاره به کمبود فضای بهداشت و درمانی در سرعین بیان‌کرد: در نقشه تفصیلی شهر سرعین، ۳۰ هزار متر مربع زمین با کاربری بهداشتی درمانی پیش‌بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار