6 مرکز خرید تضمینی گندم در شهرستان البرز

قزوین (پانا) - فرماندار البرز از پیش بینی 6 مرکز خرید تضمینی گندم در شهرستان البرز خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
6  مرکز خرید تضمینی گندم در شهرستان البرز

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین، محمد نصیری در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم با اشاره به کیفیت و مرغوبیت خاک، تجربه کافی کشاورزان، استفاده از روشهای علمی و فنی و مدیریت درست و بکارگیری شیوه های صحیح و مناسب کشاورزی در این شهرستان گفت: تمامی عوامل مذکور باعث شده اند تا کشاورزی در کنار صنعت در شهرستان البرز مورد توجه قرارگرفته و رونق داشته باشد.

نصیری بیان کرد: به گواه متخصصان علوم کشاورزی، خاک کشاورزی منطقه جهان آباد و کمال آباد و شریف آبان شهرستان البرز از مرغوب ترین خاکهای کشاورزی کشور محسوب می‌شود و کشاورزان این شهرستان نیز از این فرصت به نحو احسنت بهره برداری و استفاده کرده، بنابراین شهرستان البرز در تولید و برداشت چغندرقند، ذرت علوفه ای و روغنی، کلزا و محصولات باغی همچون گلابی دارای بالاترین رتبه استانی و بعضا کشوری است.

وی همچنین با اشاره به وجود ۶ مرکز خرید تضمینی گندم در شهرستان اذعان کرد: قیمت مناسب خرید تضمینی گندم توسط دولت، اطمینان خاطری به کشاورزان جهت ایجاد اشتغال در این بخش و ترغیب به تولید بیشتر، جلوگیری از واردات و همچنین قاچاق گندم به خارج از مرزهاست.

فرماندار البرز در پایان بیان کرد: امیدواریم کشاورزان زحمت کش شهرستان همانند سنوات گذشته در همکاری تنگاتنگ با مسئولان شهرستان، تولیدات خود را به مراکز خرید رسمی و قانونی تحویل دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار