رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران

شرایط کمپینگ در بوستان «یاس فاطمی» فراهم شود

تهران (پانا) - رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت مجموعه مدیریت شهری باید تلاش خود را معطوف این نکته کند که در بوستان یاس فاطمی شرایط کمپینگ و ماندن خانواده‌ها در این محیط فراهم کنند.

کد مطلب: ۱۰۸۹۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
شرایط کمپینگ در بوستان «یاس فاطمی» فراهم شود

ناهید خداکرمی عضو شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید در بوستان یاس فاطمی گفت: خوشبختانه امکانات خوبی در بوستان یاس فاطمی جمع شده و برای بهره‌برداری مردم فراهم شده است.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری باید تلاش خود را معطوف این نکته کند که در اینجا شرایط کمپینگ و ماندن خانواده ها در این محیط فراهم کنند.

خداکرمی گفت: این مجموعه یک پارک جنگلی است که هموطنان می‌توانند حتی برای ماندن در شب هم برنامه‌ریزی کنند تا بتوانند بدون نیاز به رفتن به مسافرت کمپینگ و در دل طبیعت ماندن را یاد گرفته و تجربه کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: از سوی دیگر این بوستان می‌تواند برای برگزاری اردوهای دانش‌آموزش و دانشجویی استفاده شود و دانش‌آموزان و دانشجویان از آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: این پارک می‌تواند پذیرای عموم شهروندان و هموطنان از سراسر کشور باشد و نه فقط در روزهای پنجشنبه و جمعه بلکه در کل هفته مورد استفاده قرار گیرد.

خداکرمی گفت: در این ایامی که به لحاظ شرایط بروز ویروس کرونا امکان مسافرت رفتن و رفتن به برخی از فضاهایی نظیر سینما و تئاتر مهیا نیست این گونه پارک‌های جنگلی می‌تواند محیط مناسبی برای گذران اوقات فراغت باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: چه ایرادی دارد خانواده‌ها در طول هفته و حتی روزهای غیر تعطیل به این بوستان آمده و در آن صبحانه بخورند و از فضای مناسب آن برای ساختن یک روز خوب استفاده کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه امروز تفریحات شهروندان شکل و شمایلش تغییر کرده و جوانان به جای استفاده از فضاهایی این چنینی در خیابان‌ها دور دور می‌کنند.

خداکرمی همچنین درخصوص ایجاد امنیت در این فضاها گفت: تجربه نشان داده هر کجا که خانواده و مردم حضور داشتند امنیت خود به خود ایجاد شده است و ناامنی از آنجا رفته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: البته حتما باید برای افزایش امنیت هم طراحی‌های صورت گیرد تا خدای نکرده مشکلاتی برای شهروندان ایجاد نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار