اولین جلسه کمیسیون هماهنگی تعزیرات شهرستان ابرکوه برگزارشد

ابرکوه (پانا) - اولین جلسه کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی شهرستان ابرکوه به ریاست محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه و جمعی از مسئولین شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه کمیسیون هماهنگی تعزیرات شهرستان ابرکوه برگزارشد

فرماندار ابرکوه در راستای نظارت و کنترل هرچه بیشتر بر واحدهای صنفی گفت: دستگاههای نظارتی به ویژه اداره تعزیرات حکومتی، واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و واحد بازرسی این اداره با توان و همتی مضاعف، نظارت دقیق تری بر واحدهای صنفی سطح شهر داشته باشند.

کاظمی نسب با توجه به تغییرات قیمت برخی کالاهای اساسی به دلیل نوسانات قیمت ارز و اعمال محدودیت ها که بابت ویروس کرونا در ماه های اخیر رخ داده است افزود: دستگاه های نظارتی با همکاری یکدیگر در قالب گشتهای مشترک از واحدهای صنفی و اقلام پر مصرف بازدید به عمل آورند و با متخلفین برابر قانون بر خورد کنند.

وی با اشاره به اینکه بازرسی و نظارت بر بازارها توسط دستگاه های متولی و نظارتی باید جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان انجام شود، اظهار کرد: افزایش قیمت کالاها بر اساس دستورالعمل اداره صنعت، معدن و تجارت است و برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان باید موضوع نظارت بر مراکز عرضه کالاها و خدمات روزانه به صورت گشت مشترک انجام شود.

زارع، قاضی تعزیزات شهرستان در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات به عمل آمده در طی یک سال، گفت: تعداد 228 فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات و بهداشت مورد رسیدگی قرار گرفتند و همه پرونده ها منجر به صدور حکم شدند و همچنین گشت های مشترک که در 156 اکیپ سیار انجام شده 293 مورد بازرسی قرار گرفت که 106 واحد متخلف گزارش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار