بازی کاپیتان در زمین آقای پولدار فوتبال ایران: فوتبال را تعطیل کنید

تهران (پانا) - کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه تراکتور هم راه مالک متمول این تیم را در پیش گرفت و با انتشار بیانیه‌ای خواهان تعطیل شدن مسابقات لیگ برتر شد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
بازی کاپیتان در زمین آقای پولدار فوتبال ایران: فوتبال را تعطیل کنید

شرایط جامعه از نظر شیوع کرونا ویروس بهتر از قبل شده است، تقریبا تمام مشاغل فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته‌اند و نبض زندگی در جامعه آرام آرام به تپش افتاده است. در همین روزها، دستور آغاز تمرینات تیم‌های فوتبال و سپس برگزاری مسابقات صادر شده و تیم‌ها هم تمرینات خود را انجام می‌دهند. سازمان لیگ هم چهارشنبه هفته جاری برنامه سه هفته از مسابقات لیگ برتر را اعلام کرد تا همه چیز برای از سرگیری لیگ برتر آغاز شود.

اما در حالی که همه چیز برای شروع دوباره فوتبال در ایران مهیا شده است، باشگاه تراکتور تبریز به تلاش‌ها بی‌وقفه خود برای تعطیل کردن مسابقات لیگ برتر ادامه می‌دهد. آنها ابتدا علم پزشکی را زیر سوال بردند و مالک متمول این تیم با ادعایی عجیب اعلام کرد که هر فوتبالیستی کرونا بگیرد دیگر نمی‌تواند به فوتبال برگردد و چهل تا پنجاه درصد ریه‌اش از بین خواهد رفت، ادعایی عجیب که از سوی دکتر محمدرضا صالحی، فوق تخصص بیماری‌های عفونی که روند درمان برخی ورزشکاران حرفه‌ای مبتلا به کرونا ویروس را هم زیر نظر داشته است، در گفت‌وگو با خبرنگار پانا به صورت رسمی رد شد.

متن گفت‌وگوی دکتر محمدرضا صالحی با خبرنگار پانا درباره ادعای مالک تراکتور تبریز را در اینجا بخوانید

پس از طرح ادعای عجیب پایان فوتبال بعد از ابتلا به کرونا، تراکتور بیانیه‌ای صادر کرد و از مسئولان درخواست کرد مسابقات این فصل نیمه تمام بماند و البته در پایان این متن خواهان این شد که قهرمان فصل مشخص نشود! و جام قهرمانی به قهرمانان سلامت جامعه اهدا شود.

بیانیه باشگاه تراکتور درباره تعطیلی لیگ برتر و عدم معرفی قهرمان

سپس نوبت به تهدید رسید و اینبار مالک تراکتور همراه با 3 تیم دیگر به صورت رسمی با مخاطب قرار دادن وزیر ورزش و جوانان، تهدید کردند که اگر مسابقات نیمه تمام نماند، آنها از حضور در لیگ برتر انصراف می‌دهند اما این تهدید آنها هم راه به جایی نبرد و فدراسیون فوتبال مسیر عادی کشور را در پیش گرفت و مانع از ایجاد بدعتی جدید در فوتبال ایران شد.

بیانیه تهدیدآمیز چهار باشگاه و تهدید به انصراف از لیگ برتر

اما پس از اینکه اشکان دژاگه در اقدامی عجیب و غیر حرفه‌ای اعلام کرد حاضر نیست با وضعیت فعلی آلمان را ترک کرده و به ایران برگردد، اینبار نوبت به مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه تراکتور رسید که با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی این باشگاه، اعلام کند که باید مسئولان تصمیمی جدید درباره فوتبال بگیرند و خواهان تعطیل شدن مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران شد. البته در بیانیه مسعود شجاعی که ساعتی پیش منتشر شده است هم مانند تمامی اظهارنظرهای مالک تراکتور اثری از پیشنهاد فرمول برای تعطیل شدن فوتبال ایران نیست و نمی‌گوید اگر فوتبال تعطیل شد، فدراسیون فوتبال درباره تعیین قهرمان، سهمیه‌ها و تیم‌های سقوط کرده و صعود کننده چه تصمیمی بگیرد که حقی ضایع نشود. آیا اهدا سهمیه به تراکتور نمی‌تواند حق شهر خودرو و فولاد خوزستان که در یک قدمی تراکتور هستند را ضایع کند؟

متن بیانیه مسعود شجاعی در سایت باشگاه تراکتور تبریز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار