معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

هدایت تحصیلی از روی انتخاب اجباری، منتج به شکست است

اسلامشهر(پانا) - جلسه قطب یک مدیران دوره اول متوسطه آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با حضورمعاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش منطقه در دبیرستان اسدیان برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
هدایت تحصیلی از روی انتخاب اجباری، منتج به شکست است

در این جلسه که با موضوع هدایت تحصیلی برای قطب یک مدیران دوره اول متوسطه برگزار شد، مصطفی حسین زاده معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: وجود مشاور خبره در مدارس دوره اوّل متوسطه و شناخت کامل از دانش آموزان، باعث هدایت درست دانش آموزان می شود.

او در ادامه افزود: کم کردن مداخله خانواده ها در هدایت تحصیلی و انتخاب رشته تحصیلی در دستور کار مدرسین کلاس های آموزش خانواده و مشاورین قرار می گیرد.

حسین زاده تصریح کرد: آزمونهای دقیق هوش، رغبت و سلامت رفتار از دوران ابتدایی شروع و در پایه هفتم، هشتم و نهم برای هر سال گرفته می شود.

او بیان کرد: در فرصت باقی مانده فرهنگ سازی اصل هدایت تحصیلی برای دانش آموزان، معلمان، مشاوران، خانواده ها، مدیران و اولیاء توسط سایر رسانه ها پررنگ تر شود.

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر ادامه داد: بروشور هدایت تحصیلی جدید جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان و خانواده ها به مدارس ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار