در سفر وزیر آموزش و پرورش به استان همدان صورت گرفت؛

کلنگ زنی پروژه آموزشی 12 کلاسه زنده یاد عبدالحسین زمانی همدان

تهران (پانا) - در مراسمی با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش عملیات اجرایی پروژه آموزشی 12 کلاسه زنده یاد عبدالحسین زمانی همدان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی پروژه آموزشی 12 کلاسه زنده یاد عبدالحسین زمانی همدان

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، این پروژه آموزشی با بیش از 2هزار و 500 متر مربع زیربنا در 4 طبقه ساخته می‌شود.

اعتبار اختصاص یافته به پروژه آموزشی زنده یاد زمانی 5 میلیارد تومان است که50 درصد آن توسط خیرین و50 درصد از محل اعتبارات نوسازی مدارس تأمین خواهد شد.

بیش از ۸۷۴خیر حقیقی و حقوقی داریم

در ادامه شاهرخی استاندار همدان با اشاره به اینکه در بودجه امسال پروژه‌های ملی و تاثیرگذاری در پیوست بودجه داریم، بیان کرد: وزرای دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به استان داشتند و پروژه‌های ارزشمند و عظیمی در استان داریم.

وی ادامه داد: بیش از ۲هزار و ۴۴پروژه استانی داریم و مصمم هستیم در ۱۴ماه باقی مانده از دولت تدبیر و امید این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

شاهرخی عنوان کرد: علی‌رغم خیال بافی‌های استکبار و همه دشمنی‌های موجود، دولت با تمام ظرفیت و توانش در حال فعالیت است و برنامه‌های قابل توجهی را برای استان در نظر داریم.

وی با اشاره به اقدامات متعدد آموزش و پرورش در استان به ویزه نوسازی مدارس و فضاهای آموزشی بیان کرد: خوشبختانه استان همدان مردمی متدین دارد که احساس مسئولیت می‌کنند و بیش از ۸۷۴خیر حقیقی و حقوقی داریم که ۲۰۴نفر از آنها در حوزه مدرسه سازی فعالیت دارند.

استاندار همدان با اشاره به پویش آجر به آجر بیان کرد: امیدوارم با اجرای این طرح بیش از پیش شاهد اقدامات قابل توجهی در امر مدرسه سازی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار