نقش مهم سمن های محیط زیست برای اطفا حریق در مناطق مختلف استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ استاندار بوشهر اعلام کرد سازمان های مردم نهاد محیط زیستی همکاری بسیار خوبی با تیم های امدادی برای اطفا حریق در اراضی و مراتع استان داشتند.

کد مطلب: ۱۰۸۹۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نقش مهم سمن های محیط زیست برای اطفا حریق در مناطق مختلف استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با شماری از سازمان های مردم نهاد محیط زیست به مناسبت هفته محیط زیست با قدردانی از فعالیت سمن های محیط زیستی استان بوشهر بیان کرد: سازمان های مردم نهاد عرصه محیط زیست بدون مزد و منت نهایت همت و تلاش خود را به کار بسته و در موضوعات مختلف کمک شایانی به دولت می کنند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد محیط زیست نقش مهمی در حفظ منابع زیست محیطی استان دارند و کمک های شایانی هم به نظام اداری استان در این عرصه دارند.

گراوند تاکید کرد: سازمان های مردم نهاد با شناخت کافی و به دور از مسیرهای اداری، کارهای بزرگی در عرصه های مختلف و محیط زیست انجام داده و می دهند.

استاندار بوشهر با اشاره به وقوع آتش سوزی های اخیر در نقاط مختلف استان و نقش فعال و مهم سمن های محیط زیست در اطفا حریق افزود: سازمان های مردم نهاد محیط زیستی همکاری بسیار خوبی با تیم های امدادی برای اطفا حریق در اراضی و مراتع استان داشتند.

وی گفت: برای تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با حوادث غیر مترقبه در استان پیگیری های لازم در دست انجام است.

استاندار بوشهر اظهار کرد: آموزش های دوره‌های عرصه محیط زیست و آموزش جوامع محلی برای مقابله با حوادث غیر مترقبه احتمالی به ویژه حفاظت از محیط زیست در دستور کار قرار گیرد.

گراوند با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد بهترین ظرفیت برای حل مشکلات استان در بخش های مختلف دارند، تاکید کرد: حضور نمایندگان سمن های محیط زیست در کارگروه های شهرستانی فرصت مناسبی برای استفاده از راهکارهای فعالان محیط زیست خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار