مذاکرات ناپولی برای کشاندن «سردار» به سن‌پائولو جدی شد

تهران (پانا) - یک تارنمای ورزشی روسی در گزارشی از جدی شدن مذاکرات باشگاه ناپولی با زنیت بر سر انتقال «سردار آزمون» به سن‌پائولو خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مذاکرات ناپولی برای کشاندن «سردار» به سن‌پائولو جدی شد

نشریه گزتا دلو اسپورت به تازگی در گزارشی اعلام کرد که باشگاه ناپولی خود را با ۱۵ میلیون یورو برای خرید آزمون مهیا کرده است و قصد دارد وی را جایگزین «دریس مرتنز» کند.

این در حالی بود که «الکساندر مِدوِدِف، مدیر باشگاه زنیت در گفت‌وگو با چمپیونات گفت: نمی‌خواهیم در مورد آزمون با ناپولی یا هیچ باشگاه دیگری مذاکره کنیم. این حرف‌ها و شایعات یک نمونه کلاسیک از چگونگی رفتار مدیربرنامه ها در جهت منافع خودشان است. در حال حاضر موضوعات دیگری همچون اتمام فصل و فتح قهرمانی دغدغه ما است و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

با این وجود حالا چمپیونات روسیه در گزارشی نوشت مذاکرات ناپولی با مهاجم ایرانی زنیت روسیه در مقایسه با سایر تیم‌هایی که پیشنهاد خرید آزمون را داده‌اند، جدی‌تر است.

ضمن اینکه باشگاه آ.ث میلان نیز برای جذب سردار آزمون ابراز تمایل کرده است؛ البته ناپولی از مدت‌ها پیش برای خرید مهاجم ایرانی پیش‌قدم شد و حالا این مذاکرات به مرحله‌ای جدی وارد و به رقابتی با میلان برای کشاندن وی به سری‌آ بدل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار