مدیر کل اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان :

دانش آموزان به واسطه معلمان به دانایی و معرفت که لازمه شناخت خدا است مجهز شده اند

زنجان (پانا) - برنامه متمرکز جشن الفبا با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و مدیر کل صداو سیمای مرکز زنجان در محل سالن کانون سهروردی زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان به واسطه معلمان به دانایی و معرفت که لازمه شناخت خدا است مجهز شده اند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم جشن الفبا که به طور نمادین برگزار شد، اظهار کرد: از همت والا و زحمات دوستان عزیز ما در صدا و سیمای مرکز زنجان و همکاران پرتلاشمان در معاونت ابتدایی و پرورشی اداره کل بابت برگزاری این مراسم نهایت قدردانی و تشکر را دارم.

رفیعی گفت: جشن الفبا همه ساله در مدارس برگزار می شد اما امسال بِه دلیل شیوع ویروس کرونا به شکل یک برنامه نمادین تلویزیونی برگزار و از شبکه استانی اشراق پخش خواهد شد.

وی در بخشی از سخنان خود بیان کرد: خداوند آفریده های مختلفی دارد و فرق انسان با سایر مخلوقات در دانایی و معرفتی است که در وجود انسان نهادینه شده است.

رفیعی افزود: بچه های اول ابتدایی که خواندن و نوشتن آموخته اند، یک مرحله جلو هستند و به واسطه معلمان به دانایی و معرفت مجهز شده اند که با این نعمت بزرگ، خدا را بشناسند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان در ادامه خاطر نشان کرد: تعلیم و تربیت یک مسئله اجتماعی است و همه باید دست به دست هم دهیم تا این رسالت به درستی محقق شود.

رفیعی رسانه ها را شریک استراتژیک آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا همکاری و همراهی صدا و سیما و رسانه ها با آموزش و پرورش منجر شد تا آموزش با وجود تعطیلی مدارس استمرار یابد و به طور کل تعلیم و تربیت بدون رسانه ها ناقص است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش جزء اعضای خانواده هاست، گفت: جلوه های ایثارگری معلمان همیشه نمایان بود اما امروز کاملا محسوس است و همکاران زحمت کش ما بِه محض تعطیلی مدارس، آموزش را رها نکردند و با عشق، علاقه و کاملا خالصانه فعالیت کرده و آموزش و پرورش را روسفید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار