مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۷

برنامه ریزی در راستای ساحت های تربیتی، تحقق گام دوم انقلاب را تسهیل می کند

تهران (پانا)- در راستای اجرایی شدن آیین نامه توسعه مشارکتهای مردمی به شیوه مدیریت هیات امنایی در مدارس، گردهمایی اعضای شورای کمیته کیفیت بخشی و نظارت بر توسعه مدارس هیات امنایی با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۷، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ریزی در راستای ساحت های تربیتی، تحقق گام دوم انقلاب را تسهیل می کند

مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، با اشاره به مقبولیت و اعتماد عمومی به مدارس هیات امنایی گفت: با توجه به اهمیت این مدارس در اذهان عمومی، هدف ما باید جذب و حفظ رضایتمندی مردم منطقه باشد. توسعه مدارس خاص و هیات امنایی در منطقه به صورت کیفی مطلوب است؛ وباید به گونه ای باشد که مردم حق انتخاب داشته باشند و بتوانند بین این مدارس و مدارس عادی گزینه خود را انتخاب کنند و توسعه این مدارس مانع ثبت نام در مدارس عادی نشود.
مهدی نیکبخت در ادامه، به رشد متوازن مدارس و توجه به فعالیت های پرورشی و تربیت بدنی همسو با تمام ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی و دقت نظر مدیران مدارس در تحقق ساحت های تربیتی در مدارس منطقه ١٧، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را تسهیل خواهد کرد.
نیکبخت با اشاره به اینکه توسعه مدارس به دو شیوه آموزش محور و یا پرورش محور متداول شده است از مدیران مدارس هیئت امنایی خواست تا با حفظ هر دو دیدگاه به صورت متوازن در تربیت فرزندان برای زندگی اجتماعی و آینده موفق گام‌های موثری بردارند.
در ادامه جلسه اعضای کمیته با بیان نظرات خود پیرامون شاخصه‌های سطح بندی و امتیازهای مدارس هیات امنایی بر کیفیت بخشی و توسعه شاخصه‌های پرورشی و شیوه های نوین تدریس تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار