با حضور وزیر راه و شهرسازی‌؛

۶ کیلومتر از پروژه چهار خطه محور هراز افتتاح شد

ساری (پانا) - ۶ کیلومتر از پروژه چهار خطه محور هراز با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار مازندران بهره‌برداری شد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
۶ کیلومتر از پروژه چهار خطه محور هراز افتتاح شد

امروز با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ملی و استانی ۶ کیلومتر از پروژه چهارخطه هراز در منطقه وانا محدوده لاسم - پلور افتتاح شد و زیر بار ترافیکی رفت. ‎

تاکنون ۷۲ کیلومتر از پروژه چهارخطه کردن محور هراز که 101 کیلومتر طول دارد، مورد بهره‌برداری قرار گرفته و 29 کیلومتر آن در حال ساخت است.

این پروژه 21 رشته تونل به طول 19.5 کیلومتر ( که 9 رشته از آن به طول 8.6 کلیومتر بهره‌برداری شده، 33 دستگاه پل به طول 3.5 کیلومتر که 15 دستگاه به طول 990 متر بهره برداری شده و 34 کیلومتر دیواره‌سازی که تمام آن بهره برداری شده است، دارد.

6 کیلومتر از این محور که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار مازندران مورد بهره برداری قرار گرفت در منطقه وانا محدوده لاسم - پلور قرار دارد. در این محدوده یک رشته تونل به طول 1740 متر و 3 دستگاه پل به طول کل 150 متر و 3800 متر دیواره سازی احداث شده است.

این ۶ کیلومتر شامل ۲ بخش است که بخش نخست به طول سه کیلومتر در محدوده وانا جاده هراز است و بخش دوم نیز در محدوده پلور به لاسم قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار