نشست مشترک مدیران شستا و دیوان محاسبات برگزار شد

تهران (پانا) - نشست مشترک مدیران شستا با حسابرس کل و سرپرست‌های هیات‌های حسابرسی هیات یازدهم دیوان محاسبات برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست مشترک مدیران شستا و دیوان محاسبات برگزار شد

به گزارش تامین اجتماعی، در این نشست تخصصی سه ساعته، گزارش کاملی از عملکرد مالی و دستاوردهای کلیدی شرکت اصلی و هلدینگ‌های شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی ارائه شد.

گزیده اطلاعات مالی شرکت اصلی و هلدینگ‌ها، روند بهبود بهای تمام شده و افزایش چشمگیر سود ناخالص تلفیقی و سود عملیاتی و کاهش هزینه‌های مالی تلفیقی شستا و هلدینگ‌ها بیان شد.

در این ارائه گزارش، سیاست‌ها و برنامه‌های شستا در بخش‌های فروش، صادرات، بهای تمام شده و هزینه‌های عملیاتی، مالی و توسعه سرمایه انسانی تشریح شد. ضمناً سامانه‌های مدیریتی به تفکیک و به طور مبسوط مورد بررسی قرار گرفت و کارکرد آن‌ها تبیین شد.

بر اساس این گزارش، محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، با بیان اینکه گزارش مدیریتی ارائه شده نتیجه زحمات بیش از ۵۰ هزار کارگر، کارمند و مدیران هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه است و اظهار امیدواری کرد که روند شتابان ارتقای عملکرد شستا ادامه یابد.

در پایان این نشست، محمدعلی اعوانی، حسابرس کل هیأت یازدهم حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات ضمن تشکر از گزارش ارائه شده، گفت: گزارش بسیار جامع و کاملی بود و انشاالله در حین رسیدگی‌ها و در راستای تعاملات و هم‌افزایی همکاری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

گفتنی است برخی از سرپرست‌های هیأت‌های حسابرسی هیأت یازدهم موضوعات و سوالات موردنظرشان را مطرح کردند و پاسخ‌های لازم ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار