رئیس قوه قضاییه:

استان فارس گسترده ترین حوزه قضایی کشور است

شیراز ( پانا ) - رییس قوه قضاییه در سخنانی در بدو ورود به شیراز ضمن ابراز خرسندی از حضور در سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی گفت مسایل استان فارس که از قبل توسط هیات هایی بررسی شده، در سفر من به شیراز در نشست با مدیران اجرایی و قضایی این استان پیگیری خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
استان فارس گسترده ترین حوزه قضایی کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، سید ابراهیم رئیسی افزود: استان فارس گسترده‌ترین حوزه قضایی کشور است و هیچ استانی را به این گستردگی نداریم.
وی ادامه داد: حضور در استان ها یکی از برنامه های جدی دستگاه قضایی است، قرار بود در اواخر بهمن ماه و اوایل اسفندماه ۹۸ خدمت مردم فارس برسم، اما به دلیل ضرورت رعایت شرایط بهداشتی ( برای پیشگیری از کرونا)، این سفر با حدود سه ماه تاخیر انجام شد.
رییس قوه قضاییه افزود: در این سفر به دلیل ضرورت رعایت مسایل بهداشتی توفیق حضور بین همه مردم عزیز استان فارس را نداریم، از این رو، دیدارها در این سفر محدود خواهد بود.
وی ادامه داد: در این سفر با همکاران قضایی و سازمان های وابسته به قوه قضاییه برای بررسی مسایل استان، نشست خواهیم داشت.
رییسی اضافه کرد: هیات‌هایی در گذشته به استان فارس اعزام شده و مسایل استان را بررسی کرده است که در این سفر، مسایل را مرور خواهیم کرد تا بتوانیم برخی از مشکلات را کاهش دهیم.
رییس قوه قضاییه گفت: همچنین در این سفر نشستی با مدیران استان خواهیم داشت که در این نشست بررسی موانع تولید و ارایه راهکارهایی جهت تولید مدنظر خواهد بود که استان فارس یکی از قطب های صنعتی است و با برخی مشکلات مواجه است که امیدواریم بخشی از این مشکلات را بتوانیم پیگیری کنیم.

رییس قوه قضاییه در این سفر به بررسی مسایل و مشکلات قضایی و حقوقی استان فارس و ارایه راهکار برای حل آن می پردازد.
دیدار با روسای واحدهای قضایی و مدیران سازمان های تابعه قوه قضاییه، دیدار با سران عشایر و نمایندگان اقشار مختلف مردم، حضور در جلسه شورای اداری و شورای قضایی استان فارس از دیگر برنامه های سفر یک روزه رییس قوه قضاییه به شیراز است.

رییس قوه قضاییه در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز، مورد استقبال آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس، آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، دکتر موسوی نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر و رئیس مجمع نمایندگان فارس، حجت الاسلام سید کاظم موسوی رییس کل دادگستری استان فارس و جمعی از مدیران کل نهادها و مسوولان قضایی، نظامی و انتظامی استان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار