تدوین روشهای آموزش در شرایط خاص در استان اردبیل ضروری است

اردبیل (پانا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت تدوین روشهای مختلف آموزش برای شرایط خاص همچون شیوع کرونا در استان ضروری است.

کد مطلب: ۱۰۸۹۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تدوین روشهای آموزش در شرایط خاص در استان اردبیل ضروری است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تصریح کرد: احتمال شیوع دوباره کرونا در استان و یا بازگشت به روال قبل از کرونا وجود دارد و لازم است برنامه مدونی برای مقاطع خاص از سوی آموزش و پرورش پیش بینی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اجرای موفق طرح های آموزشی در ایام کرونا در استان، خواستار تلاش برای رفع نقاط ضعف این اقدامات برای استفاده در آینده شد.

ندایی بیان کرد: مدیریت مناسب آموزش دانش آموزان در سال تحصیلی آینده و با رعایت پروتکل های بهداشتی موضوعی است که باید مورد توجه آموزش و پرورش استان باشد.

مدیرکل آموزش و پرروش استان نیز با اشاره به مصوبات قبلی شورای آموزش و پرورش استان گفت: بیش از 90 درصد مدارس دولتی در سایه همکاری اداره کل نوسازی استان و با تخصیص اعتبارات لازم به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شده اند و در این راستا نشست هایی با حضور 155 موسس مدارس غیر دولتی برگزار شده است تا از ظرفیت موجود برای تجهیز این مدارس به سیستم های گرمایشی استاندارد بهره برداری کنیم.

احمد ناصری به جبران عقب ماندگی آموزشی برخی از دانش آموزان در دوران کرونایی که دسترسی به اینترنت نداشتند نیز اشاره کرد و گفت: از 27 اردیبهشت ماه مدارس برای پاسخگویی به مشکلات آموزشی دانش آموزان بازگشایی شده است و هم اکنون در حال جمع بندی سال تحصیلی هستیم، بطوریکه 10 هزارو 600 هزار نفر دانش آموز پایه دوازدهم با رعایت پروتکل های بهداشتی در امتحانات نهایی شرکت کرده اند.

او در بخش دیگری از سخنانش به اجرای مناسب طرح شاد در ایام کرونا گفت: ۶۰درصد این اقدامات برای مقطع ابتدایی انجام گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرروش استان با بیان اینکه تمام معلمان و ۸۰درصد از دانش آموزان در برنامه شاد عضو هستند افزود: از ۲۵۰هزار دانش آموز استان ۱۲۷هزار نفر در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار