چالدران پربارش ترین شهر آذربایجان‌غربی طی ۲۴ ساعت گذشته

ارومیه (پانا) - رییس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت چالدران با ۱۶ میلیمتر بارندگی، پربارش‌ترین شهر استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

کد مطلب: ۱۰۸۹۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
چالدران پربارش ترین شهر آذربایجان‌غربی طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی، مهدی صابری اظهار کرد: طبق بررسی این نقشه‌ها، رگبار باران همراه با بارش تگرگ و رعد و برق و وزش باد در شمال و مرکز استان تا روز جمعه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته برخی نقاط ارومیه هم بارانی بود، افزود: بارش‌های پراکنده‌، مرکز و جنوب استان را از بعدازظهر امروز در بر خواهد گرفت.

رییس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی‌شدن رودخانه‌ها و احتمال سقوط اشیا در اثر وزش باد دور از انتظار نیست و لازم است تا شهروندان در ترددهای خود نکات ایمنی را در نظر بگیرند.

وی اضافه کرد: انجام اقدامات به‌موقع در خصوص آبگرفتگی معابر شهری و اجتناب از تردد در حاشیه رودخانه‌ها از ضرورت روزهای آتی در آذربایجان‌غربی است.

صابری اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته تکاب با هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین و پلدشت با ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان گزارش شده است.

آذربایجان‌غربی بر اساس پیش‌بینی‌های کارشناسان هواشناسی استان تا پایان هفته جاری شاهد بارش باران و توام با تگرگ است.

به علت کشاورزی بودن شغل اغلب مردم منطقه گزارش‌های هواشناسی جزو اخبار بااهمیت برای ساکنان این استان است چرا که تمامی فعالیت‌های کشاورزی را از کاشت داشت و برداشت براساس آن برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار