معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

پوشش ۵ هزار دانش‌آموز در کانون های ورزشی گیلان

رشت ( پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد در حال حاضر در این کانون‌های ورزشی ۱۶۸ مربی فعال هستند، که پنج هزار دانش‌آموز شهری و روستایی تحت پوشش هستند.

کد مطلب: ۱۰۸۹۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
پوشش ۵ هزار دانش‌آموز در کانون های ورزشی گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، امیر سراجی با اعلام این خبر اظهار کرد: تامین زمین مناسب استاندارد و با وسعت کافی جهت ایجاد فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی از ملزومات آموزش و پرورش استان گیلان است.
وی با بیان اینکه ۱۳۰ سالن ورزشی در آموزش و پرورش وجود دارد که از شرایط مطلوبی برخوردار نیستند، افزود: گیلان نیازمند یک مجتمع فرهنگی و ورزشی استاندارد برای اجرای مسابقات دانش‌آموزی است.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان تصریح کرد: کانون‌های ورزشی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان راه‌اندازی شده است که در این کانون‌ها، استعدادهای برتر شناسایی می‌شوند.

سراجی اضافه کرد: ایجاد فضای امن مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی، توسعه سواد حرکتی و کمک به ارتقا سلامت جامعه از اهم فعالیت‌ها در کانون‌های ورزشی است.
سراجی اعلام کرد: در حال حاضر در این کانون‌ها که ۱۶۸ مربی فعال هستند، پنج هزار دانش‌آموز شهری و روستایی تحت پوشش است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: کانون‌های ورزشی و فرهنگی در روستاهای گیلان با کمبود امکانات روبه رو بوده و نیازمند تجهیزات مناسب هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار