معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهریار:

ساماندهی نیروی انسانی مدارس ابتدایی شهرستان شهریار کلید خورد

شهریار (پانا) - معاون آموزش ابتدایی شهرستان شهریار از شروع ساماندهی نیروی انسانی مدارس ابتدایی در سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹ خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی نیروی انسانی مدارس ابتدایی شهرستان شهریار کلید خورد

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهریار، محمد آقاخانی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان شهریار از شروع ساماندهی نیروی انسانی مدارس ابتدایی در سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹خبر داد.

آقاخانی افزود : به جهت اهمیت ساماندهی نیروی انسانی و برنامه‌ریزی دقیق برای سال تحصیلی جدید و همچنین تعیین وضعیت آموزگاران ،برنامه ریزی ساماندهی مناسب و دقیق در حوزه معاونت آموزش ابتدایی صورت پذیرفت.

وی در ادامه اظهارکرد: به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا و با توجه به تعداد زیاد مدارس ابتدایی، مناطق آموزشی شهریار به ۱۲منطقه تقسیم‌بندی و در هر نوبت حضور مدیران، تعداد ۲۰مدرسه در ساعات تعیین‌شده و به تفکیک مدارس دخترانه و پسرانه و در فضای مناسبی به مقطع مراجعه و فرم های ساماندهی اولیه را تحویل کارشناسان می‌ دهند.

معاون آموزش ابتدایی در پایان یادآور شد : مدیران مدارس ابتدایی نیز طبق جدول زمانبندی شده که در بخشنامه ارسال شده به مقطع مراجعه و فرم ساماندهی را تحویل نمایند و همچنین ابراز امیدواری کرد: انشالله با پایان بیماری کرونا شاهد حضور دانش‌آموزان در مدارس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار