تا ساعاتی دیگر به صورت ویدئو کنفرانس؛

بهره‌برداری از ۵ طرح بزرگ صنعتی و معدنی با حضور رئیس‌جمهوری

تهران (پانا) - ۵ طرح بزرگ صنعتی و معدنی در اصفهان و خراسان رضوی تا ساعاتی دیگر به طور همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از ۵ طرح بزرگ صنعتی و معدنی با حضور رئیس‌جمهوری

طرح‌های صنایع معدنی فولاد سنگان، شرکت توسعه فراگیر سناباد در استان خراسان رضوی و شهدینه آران هشت بهشت و ۲ طرح جدیدی گروه صنعتی انتخاب پنج طرحی هستند که در قالب نخستین برنامه "پویش ملی تولید، تداوم امید" به بهره‌برداری می‌رسند.

در مجموع با بهره‌برداری از این ۵ طرح صنعتی و معدنی که با سرمایه‌گذاری بیش از ۴ هزار و ۸۲۶ میلیارد تومان تکمیل شده‌اند، برای یک هزار و ۲۷۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی می‌شود.

صنایع معدنی فولاد سنگان واقع در شهرستان خواف استان خراسان رضوی با ظرفیت تولید ۵ میلیون تن "کنسانتره آهن" با سرمایه‌گذاری ۲۹۰۰ میلیارد تومانی شرکت فولاد مبارکه برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

همچنین شرکت توسعه فراگیر سناباد نیز با ظرفیت تولید ۲.۵ میلیون تن "گندله آهن" و با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان زمینه اشتغال‌زایی مستقیم ۲۰۰ نفر را فراهم آورده و شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی در شهرستان خواف خراسان رضوی، تکمیل و آماده بهره‌برداری کرده است.

شرکت شهدینه آران هشت بهشت در زمینه تولید "گلوکز نشاسته" در شهرستان شاهین شهر اصفهان با سرمایه گذاری ۵۴۰ میلیارد تومانی و ظرفیت تولید ۹۵ هزار تن محصول، برای ۳۰۰ نفر اشتغال زایی مستقیم داشته است.

طرح بزرگ "افزایش ظرفیت تولید یخچال فریزر" با ظرفیت ۳۰۰ هزار دستگاه و سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد تومانی با اشتغال زایی ۱۰۰ نفر و طرح "بومی سازی اجزا و قطعات لوازم خانگی" با ظرفیت دو میلیون عدد و سرمایه گذاری ۴۶ میلیارد تومانی و اشتغالزایی ۱۷۰ نفر در گروه صنعتی انتخاب در شهرستان مورچه خورت اصفهان تکمیل و در این مراسم به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار