استاندار یزد اعلام کرد؛

پرداخت نیمی از هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و تامین زمین برای ساخت ۶ مدرسه استثنایی

حسینی: مجوز راه اندازی ۱۶مراکز ویژه اختلالات یادگیری نیز در یزد به زودی می‌شود

تهران (پانا) - استاندار یزد از پرداخت نیمی از هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان و تامین زمین برای ساخت ۶ مدرسه استثنایی خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت نیمی از هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و تامین زمین برای ساخت ۶ مدرسه استثنایی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید جواد حسینی، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در دیدار با استاندار یزد، با بیان اینکه در این سفر کلنگ احداث مدرسه ویژه نابینایان یزد به زمین زده شد گفت: پس از افتتاح این مدرسه تمام نوت تیکرهای مورد نیاز این دانش آموزان از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی تامین خواهد شد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی افزود: تجهیزات مورد نیاز مدرسه‌های در حال احداث اتیسم و جسمی حرکتی یزد نیز تامین خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه در برخی از مدارس پیش حرفه‌ای و حرفه‌ای یک سالن ورزشی درون مدرسه‌ای دویست متری احداث خواهد شد گفت: ۲۱۰مدرسه استثنایی درکل کشور کمبود داریم که ۶مدرسه آن در استان یزد قرار دارد و در صورت مساعدت استانداری برای تامین زمین این مدارس، احداث آنها آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی افزود: مجوز راه اندازی ۱۶مراکز ویژه اختلالات یادگیری نیز در استان یزد به زودی صادر خواهد شد.

وی در پایان گفت: تامین هزینه ایاب ذهاب دانش‌آموزان استثنایی یکی از مشکلاتی است که نیاز به مساعدت استانداری و شورای شهر دارد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار