وزیر آموزش و پرورش در دیدار با خیرین مدرسه ساز همدان:

۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تعهد مدرسه‌سازی در کشور

همدان (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در دیدار با خیرین مدرسه ساز در همدان گفت در سال جاری تعهد خیرین و حوزه ملی در بخش مدرسه‌سازی ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده که امیدواریم سهم آن با طرح «آجر به آجر» افزایش یابد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تعهد مدرسه‌سازی در کشور

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، در این دیدار حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال جاری تعهد خیرین و حوزه ملی در بخش مدرسه‌سازی ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده که امیدواریم سهم آن با طرح «آجر به آجر» افزایش یابد.

در ادامه مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با بیان اینکه یک هزار و ۹۲۰ کلاس درس در قالب ۳۱۴ پروژه با کمک خیرین در استان ایجاد شده است گفت: ۳۰ درصد مدارس استان با کمک خیرین راه‌اندازی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز در این خصوص گفت: خیرین مدرسه‌ساز علاوه بر حضور در این وادی، مبلغ هم باشند و لذت مدرسه‌سازی خصوصا در مناطق پایین شهر را تبلیغ کنند.

همچنین استاندار همدان در این دیدار با بیان اینکه به طور متوسط ۳۳ درصد فضای آموزشی استان همدان را خیرین ساخته‌اند گفت: در سال ۹۸، ۵۰ درصد مجموع پروژه‌های در حال ساخت توسط خیرین انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار