رئیس شورای اسلامی استان تهران:

معضلات آموزش و پرورش بدون کمک حل نمی شود

تهران ( پانا) - رئیس شورای اسلامی استان تهران عنوان کرد معضلات آموزش و پرورش بدون کمک سایر نهادها حل نمی شود.

کد مطلب: ۱۰۸۹۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
معضلات آموزش و پرورش بدون کمک حل نمی شود

به گزارش ایسنا، الهام فخاری در نشست بررسی روند اجرای تفاهم نامه آموزش و پرورش و شورای عالی استان ها، با اشاره به همکاری تنگاتنگ شورای اسلامی استان تهران با آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، گفت: این همکاری سرمنشاء بسیاری از خدمات موثر برای عموم مردم است و آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران پیش از امضای این تفاهمنامه به سمت اجرای مفاد آن حرکت کرده و از قبل همکاری‌های خوبی در این زمینه آغاز شده بود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت نهادهای فرهنگ ساز از جمله آموزش و پرورش گفت: همانطور که مقام معظم رهبری نیز بر لزوم همراهی با حوزه فرهنگ و آموزش و پرورش تاکید کرده اند این محورها در دستور کار شورای اسلامی شهر و استان است.

فخاری با تاکید بر اینکه اگر تاکنون عملکردها با آنچه در قانون آمده فاصله داشته است، اما سعی خواهد شد تا این فاصله و کم کاری ها با کمک سایر نهادها جبران شود؛ گفت: در کشور تراکم انتظارات از نهادی مثل آموزش و پرورش بسیار است و همه نهادها و دستگاه‌ها برای حل کاستی‌ها و معضلات از آموزش و پرورش انتظار دارند که این مهم بدون کمک و همکاری سایر نهادها شدنی نیست.

رئیس شورای اسلامی استان تهران اعلام کرد: مدیریت شهری و روستایی برای تامین زیرساخت‌ها در کنار آموزش و پرورش است.

فخاری به ‌شیوع بیماری ویروس کووید 19 در جهان اشاره کرد و گفت: این بیماری درس خوبی به همه مردم و مدیران داد و آن لزوم همکاری بین بخشی در همه زمینه هاست و بر همین اساس ما همیشه به آموزش و پرورش شهروندی در کشور نیاز مستمر داریم.

بنا بر گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان تهران، رئیس شورای اسلامی استان تهران با بیان اینکه تلاش می شود تا ظرفیت پایتخت بطور عادلانه ای افزایش یابد، تاکید کرد: مشکلات پایتخت نباید تنها به سمت شهرستان‌ها آوار شود، بلکه باید فرصت‌های پایتخت نیز عادلانه بین شهرستان‌ها توزیع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار