دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با تایید ۸۱ مبتلای جدید به کرونا:

بهبودی قطعی ۸۶۸ مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر

بوشهر(پانا)- دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۸۶۸ مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر و ۸۱ مبتلای جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بهبودی قطعی ۸۶۸ مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر تا روز چهارشنبه ۲۱ خردادماه ۲۱۸۱ نفر شامل ۱۲۲۶ مرد و ۹۵۵ زن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۸۱ مورد جدید، ۲۹ مورد در بوشهر، ۴۳ مورد در دشتستان،۲ مورد در تنگستان، ۲ مورد در دشتی، ۳ مورد در کنگان، یک مورد در عسلویه و یک مورد در دیلم شناسایی‌شده‌اند.
وی تصریح کرد: از ۸۱ مورد جدید، ۴۲ نفر خانم و ۳۹ نفر آقا هستند که متأسفانه یک خانم از شهرستان گناوه، دو آقا از شهرستان بوشهر و جم با بیماری زمینه‌ای فوت‌شده‌اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطر نشان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های استان (۲۱۸۱ نفر) تاکنون ۸۶۸ نفر از آنان بهبودیافته و ۱۲۴۸ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۳۸ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه برای سالم ماندن باید در خانه بمانیم تاکید کرد: برای کنترل کرونا همه باید خود را ملزم به استفاده از ماسک کرده، دست‌ها را به هیچ‌وجه به صورت خود نزنند، فاصله ۲ متری را در هر شرایطی از افراد دیگر به ویژه هنگام صحبت کردن حفظ کرده، سفر نرفته، در تجمعات شرکت نکرده و در یک‌کلام کرونا را جدی بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار