استاندار تأکید کرد:

ضرورت ارتقای کیفی آموزش دانش آموزان در فضای مجازی

رشت ( پانا) - یکی از پیامدهای کرونا تغییر برخی از فرایندهای متداول و استفاده از بستر فضای مجازی به ویژه در حوزه آموزش‌ها بوده است، که باید کاستی‌ها را رفع کنیم تا برای شروع سال تحصیلی آینده آمادگی لازم را داشته باشیم. اینها اظهارات استاندار گیلان است.

کد مطلب: ۱۰۸۹۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ارتقای کیفی آموزش دانش آموزان در فضای مجازی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، ارسلان زارع پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان؛ با اشاره به اقدامات انجام شده در مجموعه وزارت آموزش و پرورش برای جبران تعطیلی کلاس های حضوری مدارس اظهار کرد: ایجاد و راه اندازی شبکه آموزش دانش آموزان (شاد) اقدامی بزرگ بود که طی مدت زمانی کوتاه، با فراگیری گسترده ای از دانش آموزان، مدیران و معلمان، توانست خدمات آموزشی ارائه دهد.

وی با اشاره به ضرورت رفع کاستی‌های موجود در حوزه آموزش و پرورش و کسب آمادگی برای شروع سال جدید اظهار کرد: هشدارهای سازمان جهانی بهداشت و متخصصان نشان می دهد که کرونا در کوتاه زمان همراه ماست و حتماً باید از فضای مجازی بیشتر بهره ببریم. استاندار استمرار کیفی آموزش را در آموزش ‌و پرورش لازم و ضروری دانست و افزود: دانش‌آموزان سرمایه‌های کشور بوده و حتماً فعالیت در بخش‌های آموزشی و تربیتی باید در راستای قطار پیشرفت علمی و آموزشی شتابان عمل کند.

زارع افزود: از کادر آموزشی و معلمان پرتلاش استان گیلان که با کوشش های فراوان با وجود مشکلات ناشی از بیماری کرونا، آموزش را تعطیل نکرده و به شعار "با تعطیلی مدارس، آموزش تعطیل نیست" تحقق بخشیدند، قدردانی می کنم.

وی با بیان این مطلب که موفقیت در این بخش تصادفی به دست نمی آید، اظهار کرد: دانش‌آموزان سرمایه‌های آینده ایران اسلامی هستند، از این‌رو برنامه‌ریزی‌ها باید به نحوی باشد که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، دچار خسارت در بخش‌های آموزشی نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار