نام مهم‌ترین خرید تابستانی یحیی گل محمدی برای پرسپولیس لو رفت

تهران (پانا) - سرمربی پرسپولیس هنوز لیست خریدی را به باشگاه پرسپولیس ارائه نکرده است.

کد مطلب: ۱۰۸۹۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نام مهم‌ترین خرید تابستانی یحیی گل محمدی برای پرسپولیس لو رفت

به گزارش فوتبالی، رقابت های فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران در حالی پس از شیوع ویروس کرونا در هفته بیست و یکم متوقف شد که سازمان لیگ فوتبال قصد دارد پس از چهار ماه اقدام به برگزاری ادامه این بازی ها کند.

با این حال صحبت های مختلفی درباره انتقالات احتمالی بازیکنان و مربیان داخلی به سایر باشگاه ها مطرح شده است که نشان از گستردگی تغییرات دارد.

با این حال باشگاه پرسپولیس با توجه به امکان محرومیت نقل و انتقالاتی خود از سوی فیفا بابت عدم پرداخت مطالبات خود هنوز تصمیمی در این باره نگرفته است.

سرمربی پرسپولیس که قرار است لیست بازیکنان مد نظر خود را در اختیار افشین پیروانی بگذارد هنوز چنین اقدامی را انجام نداده است اما به شدت خواهان جذب دانیال اسماعیلی فر بازیکن ذوب اهن است تا بار دیگر او را تحت امر خود داشته باش. گل محمدی سابقه همکاری با اسماعیلی فر را در ذوب آهن و تراکتور داشته است و می خواهد از توانایی های این بازیکن در قامت پرسپولیس بهره ببرد.

گل محمدی هیچ بازیکن دیگری را برای حضور در پرسپولیس انتخاب نکرده است و منتظر پایان فصل جاری رقابت های لیگ برتر است تا لیست خرید خود را در اختیار پیروانی قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار