استاندار تهران: تنها ۳۰ درصد مردم در مترو و اتوبوس از ماسک استفاده می‌کنند

تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان گفت تنها ۳۰ درصد مردم در مترو و اتوبوس از ماسک استفاده می‌کنند.

کد مطلب: ۱۰۸۹۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران: تنها ۳۰ درصد مردم در مترو و اتوبوس از ماسک استفاده می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در شصت و هشتمین جلسه شورای گفت‌وگو استان تهران با اشاره به وضع کرونا اظهار کرد: با همه تلاش‌های صورت گرفته جهت مقابله با بیماری کرونا، متاسفانه زمان روشنی برای اعلام پایان این بیماری وجود ندارد. بازگشایی‌های صورت گرفته، نیاز کشور بود و با ساده‌انگاری برخی شهروندان در زمینه برخورد با کرونا مشکلاتی به وجود می‌آید، همچنانکه طبق آمار تنها ۳۰ درصد شهروندان در مترو و اتوبوس از ماسک استفاده می‌کنند.

استاندار تهران سپس تصریح کرد: کرونا همه ابعاد اقتصادی از تولید تا عرضه را تحت تاثیر قرار داده و به نظر می‌رسد برای عبور از شرایط سخت اقتصادی نیازمند نگاه ویژه‌تر به بخش خصوصی استان تهران هستیم. برای شناسایی مشکلات باید جلسات شورای گفت‌وگو استان به صورت تخصصی با حضور کارشناسان معاونت اقتصادی و هر دو هفته یک بار در استانداری تهران برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات صنایع زیان دیده از کرونا در استان تهران با رئیس کل بانک مرکزی مطرح شده و این مطالبات از بانک مرکزی پیگیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار