رونالدو به پایان حضور در یوونتوس نزدیک شد

تهران (پانا) - رونالدو دو سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد، اما به دلایلی که هنوز مشخص نشده این احتمال وجود دارد که او در پایان فصل تورین را ترک کند.

کد مطلب: ۱۰۸۹۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
رونالدو به پایان حضور در یوونتوس نزدیک شد

به گزارش The week ، این احتمال وجود دارد که کریستیانو رونالدو در انتهای فصل یوونتوس را به رغم داشتن قرارداد دو ساله ترک کند.

این ستاره 35 ساله پرتغالی که روزهای فوق‌العاده‌ای در این تیم سپری کرده و در مجموع تا به امروز توانسته است در 75 بازی، 53 بار برای یووه گلزنی کند، به فکر ترک تورین افتاده است. البته در 35 سالگی سخت است که باور کنیم جدایی رونالدو رکورد نقل و انتقالات را بشکند اما با وجود سن و سال بالا، در اختیار داشتن پرافتخارترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا حتی در 35 سالگی آرزوی بسیاری از تیم‌ها خواهد بود.

درباره مقصد رونالدو فعلا چیزی مشخص نشده اما بعید به نظر می‌رسد او یکبار دیگر به فوتبال اسپانیا برگردد، جایی که تنها 3 باشگاه وجود دارد که می‌توانند هزینه‌های مالی او را تامین کنند. رونالدو پیش از این با رئال مادرید به موفقیت‌های بزرگی رسیده و شاید دیگر آنها تمایلی به بازگشت او به برنابئو نداشته باشند. اتلتیکو مادرید هم تیمی نیست که علاقه‌ای به هزینه‌های زیاد برای یک بازیکن داشته باشد. بارسلونا هم به دلیل در اختیار داشتن لیونل مسی، سال‌های طولانی رقابت رونالدو با آنها، به حضور این ستاره پرتغالی فکر نخواهد کرد.

اما در بین سایر تیم‌های مطرح قاره اروپا، شاید تنها پاری سن ژرمن و منچستر سیتی باشند که توانایی پرداخت هزینه انتقال رونالدو را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار