اعلام نتایج جشنواره های " الگوی برتر تدریس تفکر و سبک زندگی" و" تجارب برتر تربیتی"

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از اعلام نتایج جشنواره های " الگوی برتر تدریس تفکر و سبک زندگی" و" تجارب برتر تربیتی" خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج جشنواره های " الگوی برتر تدریس تفکر و سبک زندگی" و"  تجارب برتر تربیتی"

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی، علیرضا مالک اشرفی با اشاره به برگزاری جشنواره ها و مسابقات تربیتی، آنها را فرصتی برای تبادل تجربه در میان معلمان و دبیران برشمرد و اظهار کرد: جشنواره دوسالانه تجارب برتر تربیتی با هدف افزایش خلاقیت ها و پرورش استعدادهای عوامل اجرایی مدرسه در امور پرورشی و تربیتی مربوط به دانش آموزان، با استقبال خوبی همراه بوده و امسال ۲۰۵ اثر به ادارات ۴۸ گانه واصل شده و ۴۰ اثر از آنها منتخب و داوری استانی شده‌اند که در این میان دو اثر برتر به مرحله کشوری راه یافته است.

وی همچنین با قدردانی از دبیران درس تفکر و سبک زندگی استان که در جشنواره الگوهای برتر تدریس این رشته شرکت کرده اند، گفت: در این جشنواره ۴۰۲ اثر به مرحله شهرستانی و منطقه رسیده و ۶۷ الگوی برتر تدریس مورد داوری استانی قرار گرفته و ۱۶ اثر، حائز رتبه برتر و به مرحله کشوری راه یافتند.

مالک اشرفی افزود: مرحله کشوری جشنواره تفکر و سبک زندگی در شهر یزد و مرحله کشوری جشنواره تجارب برتر در شهر اردبیل در مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد و بنا به شیوع ویروس کرونا بصورت غیر حضوری برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار