افسانه کهن ایران زمین در «افسون افسانه» رادیو نمایش

تهران (پانا) - پنج شنبه بیست و دوم خرداد ماه شنونده افسانه ایرانی « گاو پیشونی سفید» در برنامه «افسون افسانه» رادیو نمایش باشید.

کد مطلب: ۱۰۸۹۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
افسانه کهن ایران زمین در «افسون افسانه» رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، « گاو پیشونی سفید» که افسانه ی کهن ایرانی است توسط سهیلا خدادادی تنظیم رادیویی شده و برگرفته از از کتاب افسانه های ایرانی نوشته ی محمد قاسم زاده است.

در خلاصه داستان این افسانه آمده است: سالها پیش در یکی از روستاهای کشورمان، زن و مردی با هم زندگی می کردند که زندگی خوب و شیرینی داشتند که با تولد پسرشان این شیرینی بیشتر شد. مرد که رحمت نام داشت اسم پسررا گرگین گذاشت اما هنوز چند روز از تولد گرگین نگذشته بود که مادر گرگین مریض شد و از دنیا رفت و .....

افسانه«گاو پیشونی سفید»به روایت مهرخ افضلی و با هنرمندی ماندانا محسنی،مهدی طهماسبی،نوشین حسن زاده،محمد یگانه،امیر فرحان نیا،محمدرضا قلمبر، نورالدین جوادیان، نگین خواجه نصیر،سیما خوش چشم واحمد گنجی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است .

این افسانه به تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده،کارگردانی ایوب آقاخانی ، افکتوری نازنین حسن پورو صدابرداری حیدر صفدری هر پنجشنبه ساعت 22:45 از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن جمعه ساعت 11:45 دقیقه است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار